عمومی

نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه برگزار می‌شود

براساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱، این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از سه‌شنبه ۱۱ مرداد تا جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین رویداد فناورانه کشور یاد می‌شود، از زمان شیوع ویروس کرونا در زمستان سال ۹۸ به دلیل تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا بارها برگزاری آن به تعویق افتاده بود.

حالا به نظر می‌رسد پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، الکامپ ۱۴۰۱ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد.

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش‌بنیان، فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.

بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام-استارز، الکام-پیچ، الکام-تاکز، الکام-جابز، تینو-استارز، توان-تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور پرشور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهند بود.

ثبت‌نام متقاضیان در این نمایشگاه از شنبه ۲۱ خرداد آغاز می‌شود و این فرایند تا ۴ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا