رمز ارز

رکوردشکنی لونا در ریزش قیمت!

زمان مطالعه: دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن جدید لونا (LUNA) کمتر از دو هفته از زمان عرضه خود، بیش از ۸۰ درصد سقوط کرده و به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در ۳٫۳۴ دلار رسیده است. افت قیمتی این توکن در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۰ درصد گزارش شده است.
به دنبال عملکرد ضعیف و عدم موفقیت پروژه ترا ۲، دو کوان، بنیانگذار Terraform Labs، بار دیگر در توییتر سکوت کرده و پروفایل خود را هم به حالت خصوصی درآورده است. این موضوع نیز خود به افزایش بی‌اعتمادی‌ها نسبت به تیم ترا، افزایش ترس معامله‌گران و در نتیجه، افزایش فشار فروش، کمک کرده است.
ارز دیجیتال ترا ۲ در اواخر ماه می و به دنبال فروپاشی شبکه قبلی ترا راه‌اندازی شد و هدف از آن، ایجاد جایگزینی برای جبران خسارت کاربران آسیب‌دیده این شبکه بود.
در این میان، قیمت توکن قدیمی ترا، یعنی ترا کلاسیک (LUNC) نیز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۶ درصد کاهش یافته و به ۰٫۰۰۰۰۶ دلار رسیده است. با این حال، به نظر می‌رسد که رمزارزهای مرده هنوز در میان کسانی که جذب قیمت‌های ارزان شده و ریسک‌پذیر هستند، نسبتاً محبوبند. در همین راستا، گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر این‌که، تعداد هولدرهای LUNC در یک ماه گذشته، بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

۵۰ هزار شیبا هدیه

تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!
شروع کن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا