بازی

شایعه: تاریخ عرضه ریمیک The Last of Us مشخص شد

شایعه: تاریخ عرضه ریمیک The Last of Us مشخص شد

اخیرا یک اینسایدر تاریخ به تاریخ دقیق عرضه ریمیک بازی The Last of Us (لست آو آس) اشاره کرده است. وی در توییت خود تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) را ثبت نموده.

The Snitch یکی از لیکرهای تقریبا تازه‌وارد توییتر است اما طی همین مدت کوتاهی که وارد عرصه شده، اطلاعات عجیب و فوق‌العاده دقیقی را به اشتراک گذاشته است. وی پیش از آغاز مراسم State of Play سونی لیست کامل معرفی‌های رویداد را فاش نمود و سپس دو روز پیش به بازی Overdose اشاره کرد؛ عنوان ترسناک و جدید هیدئو کوجیما که تازه دیروز خبر رسمی‌تر آن در رسانه‌ها پیچید! همچنین بد نیست بدانید تام هندرسون و جیسون شرایر (دو فعال بسیار معتبر و مشهور صنعت ویدیو گیم) این لیکر جدید را فالو کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی

The Snitch امروز با اشاره به Part 1، تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ را ثبت کرد که تقریبا همه مخاطبان و کاربران اطمینان دارند به ریمیک قسمت اول لست آو آس بازمی‌گردد. همچنین علامت‌های به‌کار برده در توییت می‌تواند به عرضه این بازی برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ اشاره کند.

ریمیک بازی The Last of Us

شایعه ساخت ریمیک The Last of Us از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسد؛ چند هفته پیش جف گراب به عرضه این نسخه در کریسمس اشاره کرد و کمی قبل‌تر هم یکی از کارمندان پلی استیشن درباره آن صحبت کرده بود.

هنوز یک دهه هم از عرضه بازی لست آو آس برای پلی استیشن ۳ نمی‌گذرد؛ عنوانی که مدت کوتاهی پس از عرضه، یک نسخه ریمستر هم دریافت کرد تا در اختیار کاربران پلی استیشن ۴ قرار بگیرد.

حال این ریمیک می‌تواند علاوه بر همگام شدن با تکنولوژی‌های روز و انتظارات مخاطبان مدرن روی پلی استیشن ۵، در جهت گسترش برنامه‌های سونی برای پلتفرم پی‌سی حرکت کند. عرضه ریمیک The Last of Us برای پی‌سی به صورت رسمی تایید نشده اما علاوه بر اشاره The Snitch به آن در توییتش، امری کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

سونی اخیر دو بازی Marvel’s Spider-Man را برای پی‌سی معرفی کرد و از سوی دیگر شایعاتی قدرتمند از نسخه‌های پی‌سی Returnal و Sackboy به گوش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5


تماشا کنید: اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا