عمومی

تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

پلتفرم اجتماعی تردز متعلق به متا، اکنون بیش‌از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۲۰ میلیون نفری نسبت‌به ماه فوریه (بهمن و اسفند) است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی اول این شرکت، با اشاره به آمار جدید گفت: «تردز همچنان در مسیری که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم درحال حرکت است.»

آمار تردز نشان می‌دهد این شبکه‌ی اجتماعی با سرعتی ثابت به رشد خود ادامه می‌دهد و البته سرعت رشد آن نسبت‌به افزایش انفجاری اولیه‌ی تعداد کاربرانش کم‌تر شده است.

تردز در هفته‌ی اول انتشار بیش‌از ۱۰۰ میلیون‌بار دانلود شد، اما بعداً کاهش تعامل کاربران را تجربه کرد. این شبکه‌ی اجتماعی طی ۶ ماه گذشته به‌طور پیوسته رشد کرده و زاکربرگ امیدوار است این سرویس درنهایت به بیش از یک میلیارد کاربر دست پیدا کند.

به‌نوشته‌ی انگجت، تردز در برخی معیارها از ایکس (توییتر سابق) عملکرد بهتری دارد. تخمین‌های شرکت تجزیه‌و‌تحلیل Apptopia نشان می‌دهد تعداد کاربران روزانه‌ی تردز در ایالات‌متحده نسبت‌به ایکس بیشتر است. تردز همچنین با پیوستن تیلور سویفت به این پلتفرم برای تبلیغ جدیدترین آلبوم خود، توجهات زیادی را جلب کرد.

درحال‌حاضر، تردز تنها برنامه‌ی متا محسوب می‌شود که هیچ تبلیغی نمایش نمی‌دهد و بنابراین این شرکت به‌طور مستقیم ازطریق پلتفرم مذکور درآمد کسب نمی‌کند. این رویکرد احتمالاً در آینده تغییر خواهد کرد، به‌شرطی که تردز همچنان به گسترش دامنه‌ی نفوذش ادامه دهد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا