بازی

مبارزه کریس ایوانز و رایان گاسلینگ در ویدیو جدید فیلم The Gray Man [تماشا کنید]

مبارزه کریس ایوانز و رایان گاسلینگ در ویدیو جدید فیلم The Gray Man [تماشا کنید]

فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) جدیدترین اثر برادران روسو (کارگردان دو فیلم از انتقام‌جویان) است که بازیگرانی مانند رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا د آرماس در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. تقریبا دو هفته پیش اولین تریلر از آن منتشر شد و حال نتفلیکس ویدیو جدیدی از آن منتشر کرده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

در این کلیپ شاهد تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیزی میان دو شخصیت اصلی فیلم، یعنی رایان گاسلینگ در نقش کورت جنتری ملقب به «سیرا سیکس» و کریس ایوانز در نقش «لوید هانسون» و البته آنا د آرماس هستیم. فیلم مرد خاکستری در حقیقت عنوان اکشنی است که  بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش مارک گرینی ساخته شده.

هنگامی که سیرا سیکس به طور تصادفی اسرار محرمانه‌ای را درباره لوید هانسون (کریس ایوانز)، یک همکار سابق آشکار می‌کند، هانسون برای سرش جایزه‌‌ای در نظر می‌گیرد و شکار بین‌المللی سیرا سیکس توسط قاتلان خبره آغاز می‌شود. فیلمنامه این اثر توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شده که پیش از این نویسندگی عناوین مشهوری مانند سه‌گانه کاپیتان آمریکا، Thor: The Dark World و Avengers: Infinity War را برعهده داشته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Netflix México (@netflixmx)

علاوه بر سه بازیگران ذکر شده، رگی ژان پیج (ستاره سریال بریجرتون)، بیلی باب تورنتون، جسیکا هنویک، دانوش، واگنر مورا و الفری وودارد در فیلم مرد خاکستری به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. این فیلم هیجانی و جاسوسی با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسما گران‌ترین عنوان نتفلیکس تاکنون محسوب می‌شود. مرد خاکستری در چندین کشور در اروپا فیلمبرداری شده، که نشان می‌‌دهد چرا نتفلیکس بیشتر از هر پروژه دیگری برای آن بودجه در نظر گرفته است.

The Gray Man به کارگردانی برادران روسو در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر ۱۴۰۱) در سینماها و ۲۲ جولای (۳۱ تیر) در نتفلیکس اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم تاریخی که حقیقت را وارونه نمایش می‌دهندحقه‌های هالیوود یا مجوز خلاقیت؟! نمایش دروغ، یا شگرد وارونه‌سازی!
۱۰ فیلم تاریخی که حقیقت را وارونه نمایش می‌دهند


تماشا کنید: اپل داره کنسول بازی‌ می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا