رمز ارز

سه به‌روزرسانی‌ بزرگ که می‌‌توانند باعث جهش قیمت شیبا شوند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه شیبا اینو (SHIB) برای یک رالی صعودی عظیم آماده می‌شود؛ زیرا تیم توسعه‌دهنده این میم کوین محبوب قصد دارد چندین ویژگی جدید از جمله به‌روزرسانی راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) برای افزایش مقیاس‌پذیری، راهنمای گیمرهای بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) و توکن پاداش‌دهی TREAT را در روزهای آینده منتشر کند.
تیم شیبا با انتشار توییتی در تاریخ ۱ نوامبر، اعلام کرد که راهنمای رسمی بازی شیبا اترنیتی در تاریخ ۲ نوامبر منتشر خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این راهنما یک کتابچه عظیم با بیش از ۱،۰۰۰ صفحه است که جزئیات بازی، داستان‌های اصلی، آثار هنری و …، را در بر می‌گیرد. به دنبال آن، تیم شیبا اعلام کرده که اکنون بر روی لایه دوم شیباریوم و توکن جدید پاداش‌دهی TREAT برای جامعه شیبا تمرکز کرده است.
طبق گزارش‌ها، همه محصولات اکوسیستم شیبا، از جمله توکن SHIB، شیبا سواپ (ShibaSwap)، شیبوشی‌ها (Shiboshi) و غیره، به محض فعال شدن شیباریوم به این پلتفرم مقیاس‌پذیری مهاجرت خواهند کرد.
بسیاری از اعضای جامعه شیبا بر این باورند که انتشار این به‌روزرسانی‌های جدید، به ویژه به‌روزرسانی شیباریوم، می‌تواند قیمت ارز دیجیتال SHIB را به شدت افزایش دهد؛ چراکه این پلتفرم باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌ها خواهد شد. به همین دلیل، آنها انتظار دارند که شیبا در هفته‌های آینده یک رالی صعودی مشابه رالی اخیر دوج کوین را تجربه کند.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۳۳۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۸٫۱۵ درصد و طی یک هفته اخیر، بیش از ۳۳ درصد رشد دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا