بازی

استودیو سازنده Days Gone روی یک IP جدید کار می‌کند

استودیو سازنده Days Gone روی یک IP جدید کار می‌کند

استودیو بند (Bend)، سازنده بازی Days Gone که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، به تازگی اعلام کرد که در حال کار روی یک IP کاملا جدید است و در عین حال از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کردند.

کوین مک آلیستر، متخصص جامعه آنلاین استودیو Bend، در پست جدید بلاگ پلی استیشن گفت:

امروز هیجان‌زده‌ایم که گوشه کوچکی از اخبار پروژه فعلی خود را با شما به اشتراک بگذاریم. در حال حاضر روی یک IP جدید کار می‌کنیم که شامل بخش چند نفره است و بر اساس سیستم‌های جهان باز Days Gone ساخته می‌شود، اما دنیای کاملا جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد که بسیار برایش هیجان‌ داریم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا در زمان مناسب این بازی را برای شما رونمایی کنیم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

خرداد ماه سال گذشته، هرمن هالست، مدیرعامل استودیوهای پلی استیشن تایید کرد که Sony Bend در حال کار روی پروژه جدیدی است که دنباله‌ای بر Days Gone نیست. اکنون اطلاعات بیشتری کسب کردیم، اینکه دارای یک بخش چند نفره و ساختار جهان باز است.

با این حال، هنوز هم برخی از طرفداران علاقه دارند که Days Gone 2 ساخته شود. متاسفانه به‌نظر می‌رسد که به این زودی‌ها چنین اتفاقی نخواهد افتاد – شاید هم هرگز. علیرغم موفقیت تجاری، این بازی به اندازه دیگر بازی‌های انحصاری بزرگ سونی مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت.

بازی Days Gone

بر اساس گزارش‌ها، بخشی از تیم استودیو Bend به همکاری با تیم ناتی داگ روی یک بازی چند نفره مشغول بودند. تیم دیگری از استودیو نیز ظاهرا در حال کمک به ساخت بازی جدید آنچارتد بود که باعث ناراحتی برخی از مسئولین بالا رده Bend شد.

در مورد لوگوی جدید Bend، استودیو اعلام کرده که نشان‌دهنده موقعیت، تاریخچه و سبک زندگی در مرکز ایالت اورگن است. اورگن محیط اصلی بازی Days Gone بود، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا بازی جدید نیز در موقعیت شمال غربی اقیانوس آرام خواهد گذشت یا نه، نکردند.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا