بازی

تصاویر جدیدی از سریال ارباب حلقه ها منتشر شد

تصاویر جدیدی از سریال ارباب حلقه ها منتشر شد

تصاویر و جزئیات جدیدی از سریال ارباب حلقه ها، The Rings of Power محصول شبکه آمازون منتشر شده که نگاهی به شخصیت‌های نمادین سرزمین میانه کله‌بریمبور (Celebrimbor) و گالادریل (Galadriel) داریم و کمی بیشتر در مورد شخصیت آن‌ها اطلاعات گرفتیم.

جی‌دی پین، شورانر سریال در گفتگو با مجله امپایر گفت سائورون یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های شرور سرزمین میانه است. اما یکی از شخصیت‌های اصلی به قدرت رسیدن سائورون، کله‌بریمبور، آهنگر الف‌ها است که برای کمک به ساخت حلقه‌های قدرت، فریب داده می‌شود. پین گفت:

هیجان‌زده‌ هستیم که کله‌بریمبور را به سرزمین میانه می‌آوریم. او شخصیت بسیار مرموزی دارد.

ارباب حلقه ها

نقش کله‌بریمبور را در حلقه‌های قدرت، چارلز ادواردز (از بازیگران سریال The Crown) بازی می‌کند. در حالی که این شخصیت در هابیت یا ارباب حلقه‌ ها اثر پیتر جکسون دیده نشد، در بازی‌های ویدیویی Shadow of Mordor و Shadow of War ظاهر شده بود.

سائورون و کله‌بریمبور در چیزهای تاریک و مرموز با یکدیگر همکاری می‌کنند و سریال ارباب حلقه ها از این تاریکی‌ها در لحن و باطن خود دوری نمی‌کند. جی‌دی پین ادامه داد:

این داستان شما را به پله‌های کیریت اونگول (Cirith Ungol) و لانه‌ی شلوب می‌برد، جایی که دوستان به یکدیگر خیانت می‌کنند و شخصیت‌ها به سمت موردور کشیده می‌شوند. تجربه دلخراش و ترسناکی است اما در پایان، همیشه ستاره‌ای در آسمان وجود دارد که می‌گوید «به راهت ادامه بده.» ما می‌خواستیم این لحن و روحیه را در سریال پیدا کنیم.

یکی دیگر از شخصیت‌های نمادین سرزمین میانه که قرار است در حلقه‌های قدرت ظاهر شود، گالادریل است که نقش او را مورفید کلارک (بازیگر فیلم Saint Maud) بازی می‌کند. او به مجله امپایر گفت که ساخت حلقه‌های قدرت مانند «حضور در اردوی مدرسه» بود، زیرا دروس شنا، سوارکاری و صخره‌نوردی را آموخت.

ارباب حلقه ها

کیت بلانشت در سه گانه ارباب حلقه‌ ها نقش گالادریل را بازی می‌کرد، اما کلارک در دوران جوانی این شخصیت که هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد، ایفای نقش کرده است. کلارک گفت:

من باید یک جور تعادل را برای کسی که جادوانه و ابدی است، اما هنوز چیزهای زیادی را تجربه نکرده، پیدا می‌کردم. انتظار نداشته باشید همان شخصیتی را ببینید که در آینده با او ملاقات می‌کنید. گالادریل افسانه‌ای است. کیت بلانشت در نقش گالادریل افسانه‌ای بود. خود تالکین نیز افسانه‌ای است!

اولین قسمت از سریال ارباب حلقه ها، The Rings of Power در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) از آمازون پرایم نمایش داده خواهد شد و شورانرهای سریال در حال حاضر داستان پنج فصل را آماده کرده‌اند. این تنها پروژه ارباب حلقه‌ ها نیست که در حال حاضر در دست ساخت است، چرا که انیمیشن جدیدی به نام The War of the Rohirrim نیز در سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود. علاوه بر این، بازی ویدیویی The Lord of the Rings: Gollum نیز در روز اول سپتامبر (۱۰ شهریور) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا