بازی

شایعه: بازی Modern Warfare 2 ممکن است دارای مد انحصاری برای پلی استیشن ۵ باشد

شایعه: بازی Modern Warfare 2 ممکن است دارای مد انحصاری برای پلی استیشن ۵ باشد

تا سال‌ها، پلی‌ استیشن و اکتیویژن یک قرارداد انحصاری برای فرنچایز Call of Duty داشتند. به واسطه این قرارداد، گیمرهای سونی خیلی از اوقات از مزایایی مانند محتوای انحصاری بهره‌مند می‌شدند. انتظار می‌رود که بازی Modern Warfare 2 به این روند ادامه دهد، حتی با خرید قریب‌الوقوع اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت.

پیش از این لیک شده بود که گیمرهای سونی زودتر از همه بتای چند نفره بازی را تجربه خواهند کرد، اما به نظر می‌رسد که امتیازات انحصاری پلی استیشن به بازی نهایی نیز تعمیم یابد. طبق آخرین شایعات، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 ممکن است دارای یک مد بازی باشد که مختص PS5 است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

این شایعه از لیکر Ralph Valve پخش شده که برای What If Gaming می‌نویسد. به گفته رالف، استودیو اینفینیتی وارد در حال کار روی یک مد انحصاری PS5 برای Modern Warfare 2 باشد که از هدست واقعیت مجازی جدید PSVR 2 استفاده خواهد کرد.

ظاهرا در این مد جدید واقعیت مجازی، بازیکنان کنترل اپراتور Tier-1 را در اختیار می‌گیرند و در صورت دقیق بودن اطلاعات رالف، ممکن است در رویداد State of Play در ۲ ژوئن معرفی شود. به علاوه این مد همزمان با عرضه جهانی دستگاه، قابل دانلود و بازی کردن خواهد بود.

گزارش رالف اشاره می‌کند که این اولین باری نیست که اینفینیتی وارد یک پروژه واقعیت مجازی می‌سازد. همانطور که برخی ممکن است به یاد داشته باشند، Jackal Assault VR Experience برای PSVR اصلی به همراه Call of Duty: Infinite Warfare در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

بازی Modern Warfare 2

حتی اگر اکتیویژن برای محتوای کال آو دیوتی با پلی استیشن قرارداد انحصاری نداشته باشد و حتی اگر این تجربه واقعیت مجازی واقعا وجود داشته باشد، بعید به نظر می‌رسد که به پلتفرم‌های دیگر بیاید. در حالی که یک نسخه رایانه شخصی امکان پذیر است، اما واقعیت این است که ایکس باکس هدست واقعیت مجازی مخصوص به خود را ندارد و هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه در آینده‌ای نزدیک به سمت مسیر ساخت آن پیش برود، وجود ندارد.

مثل همیشه، طرفداران باید تا زمان اعلام رسمی از جانب شرکت‌ها با چنین شایعاتی با شک و تردید برخورد کنند. با این حال، رویداد State of Play هدست واقعیت مجازی به زودی بامداد جمعه همین هفته برگزار خواهد شد که مربوط به عناوین غیرانحصاری و بازی‌های PSVR 2 خواهد بود. بنابراین ممکن است اعلامیه رسمی در آن روز منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا