تکنولوژی

رویداد اسکیل‌آپ با هدف انتقال تجربه به علاقمندان فرانت‌اند برگزار می‌شود

جدیدترین رویداد اسکیل‌آپ با محوریت فرانت‌اند (front-end) مخصوص علاقه‌مندان به این حوزه پنجشنبه 19 خرداد به میزبانی کوئرا و به همراهی دیجی‌کالا برگزار می‌شود. در این رویداد توسعه‌دهندگانی از دیجی‌کالا، کافه بازار، اسنپ‌دکتر و… تجربیات فنی‌شان را با حضار به اشتراک می‌گذارند. علاقمندان نیز می‌توانند ضمن کسب مهارت جدید، به شبکه‌سازی بپردازند.

اسکیل‌آپ (SkillUp) سری رویدادهایی است که به‌شکل فصلی و با هدف انتقال تجربه در حوزه‌های روز دنیای تکنولوژی برگزار می‌شود. در هر رویداد با دعوت از متخصصان یک حوزه‌ پیشرو در دنیای تکنولوژی، نحوه ورود به آن حوزه، کاربردهای آن در کسب‌وکارهای ایران و جهان و چشم‌اندازهای آینده و رشد آن حوزه را مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امروزه روش‌ها و ابزارهای توسعه نرم‌افزار به‌سرعت در حال افزایش و بهبود هستند. اما افراد با توجه به مشغله‌ای که روزها دارند، از یادگیری این موارد غافل می‌شوند. علاقمندان به حوزه فرانت‌اند در SkillUp می‌توانند صحبت‌های افراد باتجربه‌ این حوزه را شنیده تا بدانند در تیم‌های فرانت‌اندِ شرکت‌های بزرگ چه می‌گذرد و چه ابزارهای جدیدی در این حوزه ظهور کرده‌اند.

ارائه‌های تخصصی از سوی توسعه‌دهندگان شرکت‌های دیجی‌کالا، کافه بازار، اسنپ‌دکتر، آچاره، شب و Hahn، بیان چالش‌های توسعه فرانت‌اند و معرفی ابزارهای جدید این حوزه، پرسش و پاسخ، آشنایی شرکت‌کنندگان با هدف شبکه‌سازی و پنل گفتگو از جمله برنامه‌های این دوره از اسکیل‌آپ است.

سخنرانان رویداد اسکیل‌آپ

این رویداد پنجشنبه 19 خرداد از ساعت 8:30 صبح آغاز و تا 17:30 ادامه خواهد داشت. مکان برگزاری آن دانشگاه صنعتی شریف، سالن جابر بن حیان است.

کوئرا (Quera) کار خود را در تابستان 1394 با یک تیم سه نفره در شتاب‌دهنده شریف آغاز کرد. این تیم که در ابتدا روی یک سامانه کمک‌آموزشی (LMS) برای کلاس‌های درس برنامه‌نویسی کار می‌کرد، رفته‌رفته رویای بزرگ‌تری را برای خود ترسیم کرد و به دنبال ساخت جامعه‌ای برای توسعه‌دهندگان ایران است. کوئرا تا کنون بیش از سه رویداد تخصصی را برگزار کرده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا