رمز ارز

واکنش صرافی بایننس به ادعای پولشویی در این صرافی

زمان مطالعه: دقیقه

صرافی بایننس، پاسخی مفصل به مقاله منتشرشده در رویترز که ادعا می‌کند این صرافی مرکزی برای فعالیت هکرها، کلاه‌برداران و قاچاقچیان مواد مخدر با حداقل ۲٫۳۵ میلیارد دلار پول‌شویی بوده، داده است.
این صرافی گفته که مطالب این گزارش نه‌ تنها نادرست هستند بلکه مشخص است که برخی افراد مشخص در انتشار آن ذینفع هستند و قصد آن‌ها فریب افکار عمومی است. بایننس در بخشی از پاسخ خود و در توصیه به کاربرانش، چنین نوشته است:

۵۰ هزار شیبا رایگان

با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!
شروع کن

توصیه می‌کنیم که از نویسندگان و صاحب‌نظرانی که داده‌ها را به‌صورت گزینشی انتخاب می‌کنند، بر اخبار غیر موثق تکیه کرده و برای شهرت یا منافع شخصی به انتشار مطالب کذب می‌پردازند، دوری کنید.

بایننس در ادامه گفته که صرافی‌های سنتی، به‌طورکلی، بیشتر از صرافی‌های ارز دیجیتال به پول‌های غیرقانونی آلوده هستند و اشاره کرده است که طبق آمار سازمان ملل، دو الی پنج درصد از ارزهای فیات با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط هستند.
در گزارش روز دوشنبه رویترز، صرافی بایننس به ضعف در محافظت از امنیت مشتریان خود (KYC)، عدم شفافیت در قوانین ضد پول‌شویی و تبدیل‌شدن به محلی برای معاملات تاریک میلیاردی متهم شد. لازم به ذکر است که در ماه فوریه سال جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از بایننس در مورد رابطه با شرکت‌های بازارساز Sigma Chain AG و Merit Peak تحقیقاتی به عمل آورد.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا