بازی

نمایش جدیدی از Sonic Frontiers به اشتراک گذاشته شد [تماشا کنید]

نمایش جدیدی از Sonic Frontiers به اشتراک گذاشته شد [تماشا کنید]

سگا با همکاری IGN تریلر جدیدی از Sonic Frontiers منتشر کرده که اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی جدید سونیک به نمایش می‌گذارد.

اخیرا ویدیو جدیدی از Sonic Frontiers با محوریت سیستم مبارزات منتشر شده بود و در این تریلر جدید هم شاهد توانایی‌ها سونیک در هنگام مبارزات هستیم. ظاهرا بازیکنان با فشار دادن تنها یک دکمه می‌توانند حملات را دفع کنند یا آن‌ها را کنار بزنند. این قابلیت هنگام مبارزه با برخی از باس‌های بزرگ بازی که IGN آن‌ها را «شبیه به باس‌های Shadow of the Colossus در مقیاس خود» توصیف می‌کند، مفید است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

همچنین سونیک با شکست دادن دشمنان، امتیازات جدید کسب می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توان توانایی‌ها و مهارت‌های جدیدی به دست آورد.

به طور کلی طبق این ویدیو، به نظر می‌رسد، Sonic Frontiers تجربه بسیار سرگرم‌کننده‌ای داشته باشد و شاید اگر گیم‌پلی آن تجربه مناسب را ارائه کند، می‌تواند یکی از بازی‌های موفق آینده خواهد بود.

با این وجود، در روزهای گذشته، ویدیویی ۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers منتشر شده بود که طرفداران ظاهرا چندان از آن راضی نبوده‌اند، زیرا به دنبال آن هشتگ #DelaySonicFrontiers در توییتر ترند شد و بازیکنان از سگا درخواست کرده بودند تا برای برطرف کردن برخی نقص‌های احتمالی که در ویدیوها قابل مشاهده است، بازی را دیرتر منتشر کند.

هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Sonic Frontiers مشخص نشده، اما در حال حاضر انتظار می‌رود که اواخر سال جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه شود. طبق شواهدی که تاکنون وجود دارد، Sonic Frontiers به عنوان یک بازی «اکشن جهان باز» که روی مبارزه و اکتشاف تمرکز دارد، قرار است شبیه به هیچ یک از بازی‌های سری سونیک خارپشته نباشد!

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا