رمز ارز

آیا کاردانو با به‌روزرسانی جدیدش می‌تواند از اتریوم پیشی بگیرد؟

زمان مطالعه: دقیقه

هاردفورک واسیل (Vasil hardfork) که جامعه کاردانو در چند ماه گذشته منتظر آن بوده است، باید عملکردی بهتر از تصور برخی از کاربران داشته باشد. به گفته مدیر ارشد شرکت دی‌سی اسپارک (dcspark)، قبلاً به دلیل قابلیت‌های کم بلاکچین کاردانو، پورت کردن (آزمایش و راه‌اندازی) بسیاری از توکن‌های ERC20 بر بستر آن غیرممکن بود.
با به‌روزرسانی واسیل، کاربران در شبکه کاردانو قادر خواهند بود تا مجموعه جدیدی از توکن‌ها شامل غیرحضانتی، استیبل کوین‌ها و توکن‌های دولتی را به کار گرفته و توسعه دهند. تنها مشکل باقی‌مانده این است که این توکن‌ها فقط در سطح پروتکل مقدماتی خواهند بود و برای به کارگیری همه منظوره مدتی زمان لازم است.
همگام با آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با عملکردهای جدید هاردفورک، این شبکه اقدام به بررسی اولین خصوصیات قابل گسترش با استفاده از توابع جدید خواهد کرد. کیف پول‌های کاردانو نیز روند کاری خود را تغییر خواهند داد؛ زیرا باید روش مدیریت توکن‌ها را تغییر دهند.
درحالی که تغییرات کوچکتر بر بهینه‌سازی شبکه کاردانو تأثیر می‌گذارند و توسعه آن را آسان‌تر می‌کنند، این به‌روزرسانی عظیم پروپوزال و طرح‌هایی (CIPs) را هم به همراه خواهد داشت که هدف آن‌ها، به‌روزرسانی عملکرد و توان عملیاتی کلی شبکه است.
انتظار می‌رود برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) کاردانو نیز کاربرپسندتر و بهینه‌تر شده و نصب برنامه‌هایی که در حال حاضر در حال توسعه هستند، هم ساده‌تر شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا