بازی

از شخصیت لبران جیمز در بازی MultiVersus رونمایی شد [تماشا کنید]

از شخصیت لبران جیمز در بازی MultiVersus رونمایی شد [تماشا کنید]

استودیو Player First Games، سازنده مولتی ورسس (MultiVersus)، با انتشار تریلری جدید، شخصیت‌ لبران جیمز را برای این بازی معرفی کرده است.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

این توسعه دهنده با انتشار پستی در توییتر شخصیت‌های لبران جیمز و ریک و مورتی را برای بازی MultiVersus معرفی و از یکی از بهترین بستکتبالیت‌های تاریخ تریلری منتشر کرده. بازیکنان با شرکت در مسابقات می‌توانند طلا کسب کرده و از آن برای باز کردن شحصیت‌های جدید استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را قوی‌تر هم بکنید. 

بازی MultiVersus

استودیو Player First Games همچنین تایید کرده که در این بازی خبری از لوت باکس‌ها نخواهد بود در عوض این توسعه دهند روی بتل پس پولی و محیط‌های جدید و رایگان تمرکز می‌کند. با این وجود شما برای باز کردن تمام آیتم‌ها در مولتی ورسس باید ۲۵۵ دلار هزینه کنید.

بازی مولتی‌ورسس که قرار است به صورت رایگان عرضه بشه، در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی با پشتیبانی کامل از قابلیت کراس-پلی منتشر می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که بتای عمومی این بازی در روز سه‌شنبه ۴ مرداد در دسترس همه قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا