بازی

بازی موبایلی Crash Bandicoot به‌زودی از دسترس خارج می‌شود

بازی موبایلی Crash Bandicoot به‌زودی از دسترس خارج می‌شود

استودیو کینگ (King)، سازنده کندی کرشش (Candy Crush)، اعلام کرده است که بازی موبایلی کرش بندیکوت (Crash Bandicoot) را در آینده نزدیک از دسترس خارج خواهد کرد. 

این بازی از ژانر اندلس رانر (Endless runner) در بهار سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود و در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ (26 دی) برای همیشه از دسترس خارج می‌شود. همچنین از امروز تمام خریدها در بازی موبایلی Crash Bandicoot مسدود می‌شود و تا یک ماه برای خرج کریستال‌های بنفش از قبل خریده شده خود وقت دارید. شما می‌تونید بیانیه استودیو را در زیر بخوانید:

زنده کردن شخصیت‌های کرش مورد علاقه‌ شما برای ما بسیار مهم بود و ما صمیمانه عاشق ساخت این بازی بودیم. از اینکه وقت خود را با ما گذرانید متشکر هستیم و امیدواریم با یک بازی‌ دیگر دوباره به ما بپیوندید.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟کنسول کوچک من
چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟

بازی Crash

همچنین باید اشاره کنیم که چند روز پیش در مراسم گیم اواردز در نسخه جدید کراش نیز رونمایی شد. Crash Team Rumble که توسط Toys for Bob (سازنده قسمت چهارم سری) ساخته می‌شود، دارای شخصیت‌های کلاسیک مانند Crash و Dingodile است که سعی دارند میوه Wump را به منطقه تحویل منتقل کنند و در عین حال از منطقه خود نیز دفاع کنند.

بازی Crash Team Rumble در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. تیم رامبل دارای بخش آنلاین است که مطمئنا جذابیت بیشتری برای بازیکنان خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا