عمومی

فروش هواوی FreeBuds 5i با قابلیت کاهش نویز ترکیبی و قیمت ۷۵ دلاری در چین آغاز شد

هواوی جدیدترین هدفون نویز کنسلینگ خود را با قیمت ۴۹۹ یوان (۷۵ دلار) در چین عرضه کرده است. محصول مذکور Huawei FreeBuds 5i نام دارد و گزینه‌ای عالی برای جوانان علاقه‌مند به موسیقی محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کیفیت صدای عالی و کاهش نویز چند حالته و فناوری سازگاری گوشی اشاره کرد.

هواوی FreeBuds 5i با طراحی زیبا و گِردشکل خود برای جوانان و شیک‌پوشان طراحی شده است. خریداران می‌توانند از میان‌ سه گزینه‌ی رنگی مشکی میان‌ستاره‌ای (interstellar black) و آبی جزیره‌ای و سفید سرامیکی یکی را انتخاب کنند. این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که افراد می‌توانند برای مدت‌زمانی طولانی از آن استفاده کنند. همچنین، نمی‌توان از وزن سبک‌تر آن از نسل‌های پیشین چشم‌پوشی کرد.

هدفون FreeBuds 5i

طول دهانه‌ی صوتی FreeBuds 5i به‌منظور راحتی بیشتر کوتاه شده است. همچنین، ایرباد مذکور ساختاری سازگار با کانال گوش کاربر دارد تا تجربه‌ی شنیداری به بهترین حالت خود برسد.

کیس هدفون FreeBuds 5i به رنگ آبی جزیره ای

طول عمر باتری FreeBuds 5i حداکثر ۲۸ ساعت است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌ی هواوی، تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان ۵ ساعت به موسیقی گوش داد. این هدفون به سیم‌پیچ متحرک ۱۰ میلی‌متری مجهز است که با دیافراگم پلیمری ترکیب شده تا خروجی صدای باکیفیتی ارائه دهد.

  • هدفون هواوی فری بادز SE با بلوتوث 5.2 و شارژدهی ۶ ساعته معرفی شد

هدفون جدید هواوی گواهی استاندارد طلایی Hi-Res نیز دارد و کاهش نویز ازطریق فناوری هیبریدی دوگانه FreBuds 5i نیز انجام می‌شود. FreeBuds 5i قابلیت کاهش نویز ترکیبی ۴۲ دسی‌بل را ارائه می‌دهد.

قیمت اصلی FreeBuds 5i هواوی ۵۹۹ یوان (۹۰ دلار) است؛ البته این محصول در دوران پیش‌فروش تخفیف دارد و با قیمت ۴۹۹ یوان (۷۵ دلار) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا