بازی

تریلر فصل اول Battlefield 2042 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر فصل اول Battlefield 2042 منتشر شد [تماشا کنید]

الکترونیک آرتز و دایس تریلر جدیدی از بتلفیلد ۲۰۴۲ منتشر کردند که بر اساس آن فصل اول بازی با نام Zero Hour، سرانجام از روز پنجشنبه ۱۹ خرداد آغاز می‌شود.

از زمان انتشار Battlefield 2042 نزدیک به هفت ماه می‌گذرد و اولین فصل آن، همانطور که در گذشته هم گفته شده بود، قرار است از تاریخ ۹ ژوئن یعنی پنجشنبه همین هفته آغاز شود. از جمله محتوا جدید این فصل می‌توان به یک نقشه و اسپشیالیست‌، دو هلیکوپتر و همچنین سه سلاح جدید اشاره کرد.

نقشه جدید بازی که Exposure نام دارد، بر اساس رشته کوه‌های راکی کانادا ساخته شده که فضا فوق‌العاده‌ای برای جنگ‌های هوایی فراهم کرده است. این نقشه در حالت Breakthrough از حداکثر ۶۴ بازیکن و در حالت Conquest از حداکثر ۱۲۸ بازیکن در پلی استیشن ۵، پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌کند.

اسپشیالیست‌ جدید بازی Ewelina Lis نام دارد که با موشک‌انداز خود یک متخصص «نابود کردن وسایل نقلیه» محسوب می‌شود و می‌تواند تانک‌ها و هلیکوپتر‌های دشمنان را نابود کند.

از جمله سلاح‌های جدید این فصل می‌توان به کمان صلیبی Ghostmaker R10 اشاره کرد که ظاهرا به صورت «آرام و مرگبار» از آن یاد شده است. در فصل اول بتلفیلد ۲۰۴۲ همچنین یک گجت نارنجک‌انداز به بازی اضافه شده که با ایجاد دود، نوعی پوشش در اطراف بازیکنان تولید می‌کند.

فصل اول بازی همچنین یک بتل‌پس ۱۲ هفته‌ای به بتلفیلد ۲۰۴۲ اضافه می‌کند.

بتلفیلد

بتلفیلد 2042 بدون شک یکی از بزرگترین شکست‌های سال گذشته بوده که به دلیل باگ‌های بسیار زیاد و کمبود محتوای جدید، با استقبال بسیار بدی از سوی طرفداران مواجه شده است. هرچند درباره مشکلات بازی چیزی توضیح داده نشده، اما باید دید در فصل دوم، تجربه بازی بهتر شده است یا خیر.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا