بازی

بازی Dragon’s Dogma 2 احتمالا به زودی معرفی می‌شود

بازی Dragon’s Dogma 2 احتمالا به زودی معرفی می‌شود

خیلی‌های منتظر معرفی بازی Dragon’s Dogma 2 هستند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک و طی کنفرانس کپکام این اتفاق رخ خواهد داد. 

کارگردان Dragon’s Dogma پست کپکام درباره شوکیس کمپانی را ری‌توییت کرده است که باعث شده خیلی از طرفداران گمانه‌زنی‌ها را در مورد معرفی این دنباله شروع کنند. از این هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) که سابقه کارگردانی سری بازی Power Stone و Devil May Cry را نیز در کارنامه خود دارد، احتمالا در رویداد دیجیتال کپکام حضور خواهد داشت. 

این رویداد در روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت ایران به مدت ۳۵ دقیقه پخش خواهد شد. طرفداران انتظار دارند که ریمیک رزیدنت اویل ۴، نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۸ برای هدست PSVR 2 و قسمت ششم سری استریت فایتر در این کنفرانس حضور داشته باشند. همچنین باید اشاره کنیم که ماه پیش این کمپانی سایتی را به مناسبت سالگرد ده سالگی بازی دراگون داگما لانچ کرده بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!

بازی Dragon’s Dogma 2

حدود دو سال پیش بود که ایتسونو در توییتر اعلام کرد روی بازی جدیدی کار می‌کند. خود او نیز در گذشته اعلام کرده بود که ایده خوبی برای دنباله دراگون داگما دارد و حتما یک روز این بازی را خواهد ساخت. Dragon’s Dogma در واقع آخرین آی‌پی جدید کپکام محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ به بازار عرضه شد. 

Dragon’s Dogma: Dark Arisen یک نسخه طولانی‌تر از بازی اصلی است که در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی و در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان پورت شد. همچنین باید اشاره کنیم که در داده‌های لو رفته از سرویس Nvidia Geforce نیز نام بازی Dragon’s Dogma 2 دیده می‌شد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند


درباره نتفلیکس، از ظهور تا اوج و فرود

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا