بازی

نمرات فصل اول سریال Ms. Marvel منتشر شد

نمرات فصل اول سریال Ms. Marvel منتشر شد

پخش سریال جدید مارول یعنی Ms. Marvel از چهارشنبه ۱۸ خرداد آغاز خواهد شد و حالا منتقدان نظر خود درباره آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند.

تا این لحظه، سریال جدید مارول از سایت راتن تومیتوز نمره فوق‌العاده ۹۳ و از سایت متاکریتیک نمره بسیار خوب ۷۵ را بر اساس نظر ۱۲ منتقد کسب کرده است. طبق نظرات ثبت شده توسط منتقدان، به نظر می‌رسد سریال Ms. Marvel و قهرمان آن یعنی «کامالا خان» برای طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU) تجربه بسیار سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی

نشریه ایندی‌وایر‌ (IndieWire) با ثبت امتیاز ۸۳ در نقد خود می‌نویسد:

ترکیب این ستاره جوان، تیم سازنده و عناصر خلاقانه آن دقیقا همان چیزی است که قسمت اول اعلام می‌کند: کیهانی!

مارول

اکثر منتقدان در نظرات خود «ایمان ولانی» بازیگر ایفا‌کننده نقش کامالا خان یا خانم مارول را تحسین کرده‌اند. اگر با سریال جدید مارول آشنایی ندارید؛ کامالا خان یک نوجوان مسلمان پاکستانی آمریکایی است که از قدرت تغییر شکل استفاده می‌کند.

نشریه امپایر که نمره بسیار خوب ۸۰ را به سریال داده در نقد خود توضیح می‌دهد که هرچند Ms. Marvel ممکن است مخاطبان نوجوان را هدف خود قرار داده باشد برای بزرگسالان هم جذاب خواهد بود و پروژه جدید بسیار خوبی از دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

با این وجود، منتقد سایت RogerEbert.com چندان از سریال راضی نبوده و با ثبت امتیاز ۳۰ به آن حمله کرده است:

استفاده از فرهنگ نادیده گرفته شده به عنوان عصایی برای به‌دست آوردن بینندگان جدید. هیچ چیز خلاقانه جدیدی در ساخت نسخه‌ای از میندی کالینگ در دنیای مارول وجود ندارد.

میندی کالینگ در سریال The Office نقش «کلی کاپور» نماینده واحد خدمات مشتریان شعبه اسکرانتون شرکت کاغذ داندر میفلین را ایفا می‌کند.

مارول

با وجود این نظرات، می‌توان ادعا کرد که سریال خانم مارول به خوبی توانسته مورد پسند منتقدان قرار بگیرد. اولین تریلر از سریال Ms. Marvel اواخر سال گذشته منتشر شده بود که در این لینک می‌توانید آن را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا