بازی

ریمستر بازی Far Cry 2 توسط طرفداران منتشر شد

ریمستر بازی Far Cry 2 توسط طرفداران منتشر شد

در حالی که بازی Far Cry 2 در دنیای بازی‌های امروزی تجربه‌ای روان و مدرن دارد، اما یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سری محسوب می‌شود. البته این موضوع کاملا قابل درک است، زیرا Far Cry 2 یکی از اولین بازی‌هایی بود که روی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. اگر به دلیل جلوه‌های بصری آن تاکنون این بازی را تجربه نکرده‌اید، خبر خوشحال‌کننده اینکه یکی از طرفداران مادی را منتشر کرده که بازی را اساسا به یک ریمستر کامل تبدیل می‌کند.

یک سازنده ماد که Big Tinz نام دارد، دسته‌ای از ماد‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به این عنوان یک کالکشن قابل دانلود به نام Far Cry 2: Realism + Redux منتشر کرده است. این نسخه غیررسمی اساسا ریمستر کامل بازی Far Cry 2 محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

بازی Far Cry 2

این ماد شامل تغییرات بسیار زیادی می‌شود و این سازنده ماد بهبودهایی در جلوه‌های بصری بازی، هوش مصنوعی دشمنان، سلاح‌ها و موارد بسیار زیاد دیگری ایجاد کرده است. در این ماد همچنین تلاش شده تا Far Cry 2 نسبت به نسخه اصلی خود بسیار واقعی‌تر باشد، به‌عنوان مثال خودروها آسیب بیشتری می‌بینند، با اضافه کردن بافت‌های واقعی، مواردی مانند سوراخ گلوله در دیوارها به آن اضافه شده و سلاح‌ها دوام بیشتری نسبت به حالت عادی پیدا کرده‌اند.

در مورد آینده Far Cry، اخیرا شواهدی درباره «نسخه بازی سال Far Cry 6» همراه با یک بسته الحاقی به نام «Lost Between Worlds» در ویترین استور ایکس باکس یافت شده بود. البته به‌طور دقیق مشخص نیست که چرا این بازی محصول سال ۲۰۲۱ که هیچ جایزه‌ای نیز دریافت نکرده، چرا قرار است این نسخه ویژه را دریافت کند!

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا