تکنولوژی

مینگ-چی کو: هدست واقعیت ترکیبی اپل ژانویه 2023 معرفی خواهد شد

در حالی که برخی منتظر معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2022 بودند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. حالا «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل در کنار اعلام تاریخ عرضه نسبتا دقیق برای این محصول، علت عدم معرفی این هدست را هم مطرح کرده است.

گفتنی است که با توجه به قرنطینه‌های ادامه‌دار چین، خصوصا در شهر شانگهای اوضاع به گونه‌ای پیش رفت که اپل وادار شد از توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود عقب‌نشینی کند. با این وجود، کو عقیده دارد که تولید این محصول در اواخر سه ماهه سوم از سال 2022 وارد مرحله EVT یا «آزمون تایید مهندسی» خواهد شد.

تاریخ معرفی جدید برای هدست واقعیت ترکیبی اپل

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل

کو همچنین در ادامه پیش‌بینی می‌کند که اپل پس از مراحل نهایی ساخت، محصول مذکور را طی رویدادی از پیش ضبط شده در ژانویه 2023 به نمایش خواهد گذاشت. همچنین تول‌کیت‌های این محصول نیز ظرف 2 الی 4 هفته بعد از رویداد مذکور برای توسعه‌دهندگان ارسال خواهد شد.

انتظار می‌رود ثبت سفارشات زودهنگام برای خرید این محصول هم در سه ماهه دوم از سال 2023 آغاز شود و فروش همگانی آن نیز احتمالا در نزدیکی رویداد WWDC 2023 قرار خواهد گرفت.

در پایان لازم به ذکر است که پیش‌بینی‌های کو به احتمال قوی صحت دارند زیرا وی برخلاف تمامی شایعات و حواشی پیش آمده، از چندین روز قبل از رویداد WWDC 2022 اعلام کرده بود در این مراسم خبری از معرفی هدست اپل نخواهد بود.

همچنین علاوه بر این موارد، «جف پو»، تحلیلگر موسسه مالی «اوراق بهادار بین‌المللی هیاتونگ» نیز عنوان کرده که این محصول تا نیمه اول سال 2023 با تاخیر مواجه شده است.

با این وجود از آنجایی که با تمامی این تاریخ‌های ذکر شده فاصله زیادی داریم، چاره‌ای وجود ندارد جز اینکه منتظر بمانیم و ببینم کدام یک از این پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها درست از آب در‌ می‌آیند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا