بازی

بازیگران جدید فصل پنجم سریال Fargo مشخص شدند

بازیگران جدید فصل پنجم سریال Fargo مشخص شدند

فارگو (Fargo) یکی از محبوب‌ترین سریال های شبکه FX است که در فصل چهارم آن شاهد بازیگرانی مثل کریس راک (Chris Rock)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) و بن ویشاو (Ben Whishaw) بودیم.

سازندگان برای فصل پنجم Fargo نیز یک تیم بازیگر مشهور را دور هم جمع کرده‌اند و قرار است شاهد نقش‌آفرینی جونو تمپل (Juno Temple)، جان هم (Jon Hamm) و جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh) باشیم. این سه بازیگر به ترتیب نقش شخصیت‌های دات، روی و لورن را برعهده دارند، اما هنوز اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است.

این را می‌دانیم که داستان سریال در سال ۲۰۱۹ جریان دارد و روی تعریف کلی آدم ربایی تمرکز می‌کند. هر فصل از سریال فارگو داستان مجزا خودش را دارد و به همین خاطر تیم بازیگر هر فصل نیز تغییر خواهد کرد. وجه مشترک همه فصل‌های این است که روی موضوعاتی مثل جنایات، رسوایی و زندگی پوچ ساکنین شهر فارگو تمرکز دارند. پیش از این نیز بازیگرانی مثل بیلی باب تورنتون، کریستن دانست و ایوان مک‌گرگور در سریال Fargo بازی کرده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول

جونو تمپل،، جان هام و جنیفر جیسون لی در فارگو

نوا هاولی (Noah Hawley)، تهیه کننده اجرایی، خالق، نویسنده و کارگردان این سری برای فصل پنجم نیز باز می‌گردد. وارن لیتل‌فیلد، جوئل کوئن، اتان کوئن و استیو استارک نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با هاولی همکاری می‌کنند. سریال فارگو که از سال ۲۰۱۴ پخش خود را آغاز کرده و بر اساس فیلمی به همین نام توسط برادران کوئن از سال ۱۹۹۶ ساخته شده است.

هنوز تاریخ پخش فصل پنجم سریال فارگو (Fargo) مشخص نیست ولی احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۳ این اتفاق رخ خواهد داد. علاقه‌مندان می‌توانند نقد lastech از این مجموعه را در مطلب «نگاهی به فصل چهارم سریال Fargo – جاه‌طلب اما پُرحرف» مطالعه کنند.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


درباره نتفلیکس، از ظهور تا اوج و فرود

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا