رمز ارز

کاربران به دنبال تاریخ‌سازی در شبکه جدید اتریوم!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پس از اجرای به‌روزرسانی ادغام اتریوم و انتقال آن به شبکه اثبات سهام، شخصی برای ساخت اولین توکن‌ غیرقابل تعویض (NFT) در این شبکه، مبلغ هنگفت ۳۶ اتریوم (۶۰ هزار دلار) پرداخت کرده تا تاریخ‌ساز شود.
شبکه اتریوم با انتقال به الگوریتم اجماع اثبات سهام، بزرگترین ارتقای تاریخ خود و یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های دنیای کریپتو را پشت سر گذاشت. بلافاصله پس از آن، کاربران راه‌های هوشمندانه‌ای برای بزرگداشت این رویداد و تبدیل شدن به بخشی از تاریخ پیدا کردند.
در یک مورد خاص، یک کاربر ۳۶ واحد ETH به ارزش ۶۰ هزار دلار را خرج کرد تا اولین توکن NFT را در شبکه اثبات سهام اتریوم ضرب کند. این توکن که در ارتفاع بلوک ۱۵۵۳۷۳۹۴ ضرب شده، چهره یک پاندا است و The Transition نام دارد.
نکته جالب دیگری که در مورد این توکن NFT وجود دارد، این است که فرد هزینه زیادی برای ضرب آن پرداخت کرده است. این موضوع، بار دیگر تایید می‌کند که ارتقای ادغام برای کاهش هزینه‌های گس در شبکه اتریوم کار زیادی انجام نمی‌دهد.
در واقع، ادغام تنها الگوریتم اجماع کلی را تغییر داده و ظرفیت شبکه را افزایش نمی‌دهد. به همین دلیل، نقشی در کاهش قابل‌توجه کارمزدهای شبکه ندارد. با این حال، راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری متعددی وجود دارد که قرار است در مراحل بعدی برای مقابله با این چالش خاص به کار گرفته شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا