رمز ارز

عقب‌نشینی بیت کوین و ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری معامله‌گران!

زمان مطالعه: دقیقه

ارزش لیکوییدیشن‌ها در بازار رمزارزها به بیش از 200 میلیون دلار در مقیاس روزانه رسیده است؛ زیرا کل بازار یک بار دیگر قرمز شده است.
در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین نتوانست از سطح مقاومتی 32000 دلار عبور کند و تمام آلت کوین‌ها را با خود پایین آورد و در نتیجه، یک اصلاح مجدد در سطح بازار ایجاد کرد. بنابراین، تعداد معامله‌گرانی که از بازار با ضرر بیرون رفتند، به شدت افزایش یافته است.
این در حالی است که دیروز، روز بسیار مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال بود، به طوری که بیت کوین با رسیدن به قیمت 32000 دلار پیشرو بود. آلت کوین‌ها، به ویژه سولانا و کاردانو نیز افزایش قابل‌توجهی را تجربه کردند.
اما بیت کوین به جای اینکه حرکت خود را به سمت بالا ادامه دهد، طی چند ساعت تقریباً 3000 دلار سقوط کرد و قیمت آن تا 29000 دلار کاهش یافت. آلت کوین‌ها نیز وضعیت بهتری ندارند و بسیاری از آنها در یک روز درصدهای دو رقمی را از دست داده‌اند. به طور کلی، ارزش کل دارایی‌های رمزارزی در بازار با 90 میلیارد دلار کاهش در یک روز به حدود 1.2 تریلیون دلار رسیده است.
داده‌های Coinglass نشان می‌دهند که این نوسانات قیمتی، موقعیت‌های معاملاتی تقریباً 80000 معامله‌گر را در 24 ساعت گذشته لیکویید کرد.

۵۰ هزار شیبا رایگان

با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!
شروع کن

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا