رمز ارز

این میم‌کوین‌ها به اتریوم کمک کردند که رشد کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ظهور مجدد میم‌کوین‌های به ظاهر سودآور به اتریوم کمک کرد تا ۷۳ درصد افزایش در هزینه‌های تراکنش را ثبت کند. در طول هفته‌ای که در 22 آوریل به پایان رسید، چندین میم‌کوین توجه جامعه رمزارزی را به خود جلب کردند و این میم‌کوین‌های پرنوسان، که بیشتر در شبکه Arbitrium معامله می‌شدند، وابسته به مبادله اتریوم بودند. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، مصرف کارمزد اتریوم در این بازه زمانی 66.7 میلیون دلار بوده است.
شایان ذکر است که افزایش فعالیت در شبکه اتریوم نیز می‌تواند باعث ازدحام و افزایش کارمزدها شود.
اگرچه میم‌کوین‌ها جزو دارایی‌های پرخطر در نظر گرفته می‌شوند و در معرض افزایش و سقوط ناگهانی قرار می‌گیرند، اما تعداد زیادی از آنها در هفته گذشته عملکردهای باورنکردنی را به نمایش گذاشتند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

برخی از آنها که اخیراً پدیدار شده‌اند، عبارتند از: PEPE که ارزش بازار آن در عرض چند روز به 100 برابر رسید؛ ارزش ArbDogeAI نیز هفته گذشته بیش از 7,000 درصد افزایش یافت و اخیراً تمرکز روی REKT بوده است.
اگرچه اکثر این دارایی‌ها در حال حاضر اصلاحاتی را تجربه می‌کنند، اما در افزایش گردش ETH نقش مهمی داشتند.
البته بر اساس داده‌های Santiment، اکنون میانگین کارمزد به 43.99 Gwei کاهش یافته است که این نشان می‌دهد چگونه معامله‌گران از مبادله بیشتر ETH برای سایر ارزهای دیجیتال خودداری کرده‌اند.
جالب اینجاست که گلس‌نود در 23 آوریل گزارش داد که میانگین کارمزد اتریوم به بالاترین حد خود در 10 ماه گذشته رسیده است.
همان‌طور که از میم‌کوین‌ها انتظار می‌رفت، هیاهو در مورد توکن‌های ذکرشده کاهش یافته است و سرمایه‌گذاران ممکن است به دنبال تجدید نظر در ریسک‌پذیری خود باشند.

منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا