رمز ارز

ارزهای دیجیتال وارد سیستم مالی سنتی آمریکا می‌شوند؟

زمان مطالعه: دقیقه

چند تن از سناتورهای آمریکایی، به دنبال ارائه لایحه جدیدی با هدف ادغام کامل دارایی‌های دیجیتال در سیستم مالی سنتی ایالات متحده هستند. طبق گزارش‌ها، پیش‌نویس این لایحه که اولین لایحه در نوع خود به شمار می‌رود، در ۷ ژوئن منتشر خواهد شد.
به گفته سناتورهای آمریکایی، این لایحه برای شفاف‌سازی مقررات صنعت کریپتو طراحی شده و در عین حال، قابل‌اعتمادترین و قابل قبول‌ترین طبقه‌بندی موجود برای دارایی‌های دیجیتال در سطح جهانی را ارائه می‌کند.
این لایحه پیشنهاد می‌کند یک نهاد خودتنظیمی ایجاد شود که مسئول ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال باشد. در این لایحه، قانونگذاران همچنین به تبرئه ماینرهای بیت کوین از قوانین مربوط به شرکت‌های کارگزاری مالی اشاره کرده‌اند.
این پیش‌نویس همچنین به دنبال آن است که کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) را به تنظیم‌کننده بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کند. در همین حال، لازم به ذکر است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به طور فعال بر صنعت کریپتو نظارت دارد. و همین موضوع ممکن است باعث ایجاد تضاد بین این دو کمیسیون شود.
کاخ سفید نیز اخیراً مطالعه‌ای را در مورد فضای کریپتو آغاز کرده و سایر آژانس‌های نظارتی در سراسر جهان نیز خواستار تغییرات نظارتی بیشتری برای این نوع دارایی‌ها هستند.

۵۰ هزار شیبا رایگان

با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!
شروع کن

منبع کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا