بازی

جانی دپ به تیک تاک پیوست

جانی دپ به تیک تاک پیوست

دادگاه اعاده حیثیت جانی دپ (Johnny Depp) چند روز پیش به پایان رسید و اکنون این بازیگر در تیک تاک اکانت ساخته و بدون انتشار پستی، ۲.۸ میلیون فالوور برای خودش پیدا کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم‌ که براساس داستان‌های‌ کوتاه ساخته شده‌اندمنابع دردسرساز برای اقتباس
۱۰ فیلم‌ که براساس داستان‌های‌ کوتاه ساخته شده‌اند

دادگاه جانی دپ و امبر هرد در هفته‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین موضوعات تیک تک تبدیل شده بود و کلیپ‌های کوتاه بسیار زیادی از آن در این پلتفرم قرار منتشر شده بود. در نهایت هیئت منصفه برای دپ ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار دیگر به عنوان غرامت تنبیهی در نظر گرفت کرد که سپس به دلیل سقف ایالت ویرجینیا برای خسارات تنبیهی به ۳۵۰ هزار دلار کاهش یافت.

دپ و هرد سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و رابطه آن‌ها تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. در دسامبر سال ۲۰۱۸، هرد مقاله‌ای را در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن خود را قربانی نوعی خشونت خانگی اعلام کرده بود. با توجه به تاثیر منفی این مقاله، دپ در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که از هرد به دلیل افترا شکایت کند و دادگاه بین آن‌ها از این نقطه آغاز شد.

جانی دپ

از طرف دیگر اوضاع برای امبر هرد اصلا خوب پیش نمی‌رود و خیلی‌ها می‌خواهند که این بازیگر از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom کنار گذاشته شود. با وجود اینکه برادران وارنر از قبل نقش هرد در دنباله آکوامن را کمرنگ کرده بودند،‌ اما این احتمال وجود دارد که کمپانی بازیگر دیگری را برای شخصیت پرنسس مرا انتخاب کند. فیلم Aquaman and The Lost Kingdom در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شود. 


درباره نتفلیکس، از ظهور تا اوج و فرود

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا