بازی

راکستار به اطلاعات لو رفته از GTA 6 واکنش نشان داد

راکستار به اطلاعات لو رفته از GTA 6 واکنش نشان داد

بدون شک همه از خبر هک GTA 6 و راکستار (Rockstar) مطلع هستند و اکنون استودیو پس از یک روز سکوت با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داده است. 

راکستار در ۲۴ ساعت گذشته هیچ واکنشی به حاشیه‌ها نشان نداده بود و کمپانی تیک-تو به تنهایی سعی داشت با استفاده از قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال ویدئوهای منتشر شده را از سطح اینترنت پاک کند. اکنون Rockstar با انتشار بیانیه‌ای صحت این ویدئوها را تایید و از طرفداران عذرخواهی کرده است.

راکستار

اخیراً با یک نفوذ در شبکه خود مواجه شدیم که طی آن یک شخص ثالث غیرمجاز به طور غیرقانونی به اطلاعات محرمانه از سیستم‌های ما دسترسی پیدا و آن‌ها را دانلود کرده که در میان آن‌ها فیلم‌های توسعه اولیه جی تی ای بعدی وجود داشت.

ما هیچ گونه اختلالی برای سرویس بازی‌های خود یا هیچ اثر طولانی مدتی بر توسعه پروژه های خود پیش‌بینی نمی‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition

بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی ما به این شکل با شما به اشتراک گذاشته شده است. کار روی نسخه بعدی جی تی ای همانطور که برنامه‌ریزی شده بود ادامه دارد. ما مثل همیشه متعهد هستیم که تجربه‌ای را به شما بازیکنانمان ارائه دهیم که واقعا فراتر از انتظارات باشد.

زمانی که این بازی آماده باشد آن را به درستی به شما معرفی خواهیم کرد. ما می‌خواهیم از حمایت مداوم شما در این شرایط تشکر کنیم.

راکستار

هکر استودیو احتمالا به حساب کاربری یکی از کارمندان دسترسی پیدا کرده و از این طریق اطلاعات زیادی را به سرقت برده است. به نظر می‌رسد که او داده‌های بیشتری از جمله کد منبع (source code) دو بازی جی تی ای ۵ و جی تی ای ۶ را در اختیار دارد و می‌خواهد با استفاده از آن‌ها از راکستار و تیک-تو اخاذی کند.

طی روز گذشته خیلی از بازیکنان براساس این ویدئو به انتقاد از بازی پرداخته‌اند و متوجه نیستند که با یک پروژه ناقص طرف هستند. راکستار باید چند سال دیگر روی بازی کار کند و GTA 6‌، که تصاویر و ویدیوهای آن مربوط به یک بیلد از چند سال پیش هستند، هنوز آماده نمایش نیست. خوشبختانه به نظر نمی‌رسد که روند توسعه جی تی ای ۶ دچار تغییرات زیادی شود و احتمالا بازی در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟تماشا کنید
پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟


جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا