رمز ارز

بیت کوین یا اتریوم؛ سرمایه‌گذاران کدام را می‌خرند؟

زمان مطالعه: دقیقه

داده‌ها نشان می‌دهند که صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت‌کوین شاهد جریان‌های ورودی مثبت هستند، در حالی که این موضوع در مورد اتریوم بر عکس است.
دارایی‌های دیجیتال هفته گذشته حرکت‌های مثبتی را ثبت کردند، اگرچه سود عمدتاً در صندوق‌های بیت‌کوین متمرکز بود که نشان‌دهنده رویکرد محتاطانه‌تر برای تخصیص ارز دیجیتال از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی است.
بر اساس آخرین گزارش جریان وجوه که از سوی CoinShares منتشر شده، بازارهای مربوط به بیت کوین در هفته منتهی به شنبه، مجموعاً 126 میلیون دلار ورودی داشتند. از ابتدای سال تا به امروز، صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین بی سر و صدا 506 میلیون دلار به جریان خالص ورودی اضافه کرده‌اند. در این میان، صندوق‌های اتریوم 32 میلیون دلار خروجی داشتند که برای نهمین هفته متوالی، کاهش داشته است. خروجی محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم محور در سال جاری بالغ بر 357.4 میلیون دلار بوده است.
در همین حال، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ارز دیجیتال چند دارایی در هفته گذشته 4.3 میلیون دلار افزایش یافت و مجموعا به 201.3 میلیون دلار در سال جاری رسید.
با وجود کاهش مجدد قیمت بیت کوین، نشانه‌هایی وجود دارد که سرمایه‌گذاران سازمانی در حال خرید در کف هستند. برای مثال، یک صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین در کانادا که توسط Purpose Investments اداره می‌شود، هزاران بیت کوین را در ماه گذشته خریداری کرد.

۵۰ هزار شیبا رایگان

با ترید در صرافی ارز پلاس، ۵۰ هزار شیبا جایزه بگیر!
شروع کن

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا