بازی

بازی ترسناک Sanitarium را هم‌اکنون رایگان دریافت کنید

بازی ترسناک Sanitarium را هم‌اکنون رایگان دریافت کنید

فروش تابستانی محصولات سایت GOG در راه است و این فروشگاه اینترنتی که در میان طرفداران بازی‌های مستقل از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، با ارائه رایگان بازی کلاسیک ترسناک Sanitarium ورود به فصل تابستان را جشن می‌گیرد.

شما تا فردا شب مهلت دارید که به سایت فروشگاه GOG بروید و یک نسخه رایگان از بازی Sanitarium، عنوان ترسناک روان‌شناختی در سبک اشاره و کلیک را مال خود کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

اگرچه Sanitarium برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ منتشر شد، اما به طرز شگفت‌انگیزی همچنان خوب به‌نظر می‌رسد. این بازی حتی در سال ۲۰۱۵ برای دستگاه‌های تلفن همراه نیز عرضه شد.

دوربین ایزومتریک همان چیزی است که از بازی‌های ویدیویی دوران دهه ۹۰ میلادی انتظار دارید، اگرچه فضای وهم‌انگیز و NPC‌های وحشتناکی که در طول مسیر با آن‌ها روبرو می‌شوید، به بازی کمک می‌کند تا خود را از سایر عناوین هم‌سبک متمایز کند.

این بازی همچنین از روایت بسیار جذابی بهره می‌برد. شما در نقش یک بازمانده تصادف اتومبیل ظاهر می‌شوید که نمی‌تواند گذشته خود را به یاد بیاورد. گیم‌پلی بازی تا حد زیادی پیرامون حل کردن معماها و تعامل با شخصیت‌های مختلف می‌چرخد، هرچند لحظات ترسناک زیادی نیز وجود دارد که شما را گوش به‌زنگ نگه می‌دارد.

عرضه رایگان بازی ترسناک Sanitarium تنها حکم شروع فروش تابستانی GOG را دارد. بیش از ۳۵۰۰ محصول در این فروشگاه اینترنتی تخفیف خورده‌اند و این شرکت در هفته‌های آینده محصولات بیشتری را معرفی می‌کند که شامل این تخفیف‌ها خواهند شد.

رویداد فروش تابستانی تا روز ۲۷ ژوئن (۶ تیر) ادامه دارد، اما Sanitarium فقط تا فردا شب، ۸ ژوئن رایگان خواهد بود. پس همین حالا اقدام به ثبت آن در اکانت خود کنید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیاییسرزمین اجنه و قاتلان سادیسمی
راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیایی


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا