بازی

تاریخ اکران انیمیشن Minions: The Rise of Gru با سومین تریلر مشخص شد

انیمیشن مورد انتظار Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو) از چند سال پیش در دست ساخت است و بهمن ۱۳۹۸ بود که نخستین تریلر آن را دیدیم. اکنون، جدیدترین تریلر آن منتشر شده است که تاریخ اکران را نیز نمایش می‌دهد.

این انیمیشن سینمایی قرار است بیشتر به تاریخچه مینیون‌ها و ارتباط آن‌ها با دنیای Despicable Me بپردازد و ما را بیشتر با شخصیت گرو آشنا کند. در این اثر با یک گرو ۱۲ ساله طرف هستیم که می‌خواهد به یک ضد قهرمان بسیار بزرگ تبدیل شود و در این راه مینیون‌هایی را ملاقات می‌کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهند. این انیمیشن در واقع یک پیش درآمد بر سری Despicable Me نیز محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنیدکوتاه اما تاثیرگذار
۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنید

استیو کرل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رابرت فیتزجرالد دیگز و ژان-کلود ون دام از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو حضور دارند. کایل بالدا و برد ابلسن نیز کارگردانان انیمیشن هستند.

Minions: The Rise of Gru برای اکران در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (جمعه ۱۰ تیر ماه) برنامه‌ریزی شده است. بد نیست بدانید قرار بود سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار این انیمیشن باشیم که به‌خاطر پاندمی کرونا، این اتفاق رخ نداد.


تماشا کنید: ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا