بازی

Bandai Namco به بزرگترین سهام‌دار Limbic Entertainment تبدیل شد

Bandai Namco به بزرگترین سهام‌دار Limbic Entertainment تبدیل شد

بندای نامکو (Bandai Namco) سهام خود را در استودیو توسعه‌دهنده آلمانی Limbic Entertainment افزایش داده و اکنون بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود.

ناشر ژاپنی در فوریه ۲۰۲۱ سهام اقلیت Limbic را به دست آورده بود و اکنون سرمایه‌گذاری دوباره‌ای روی آن کرده است. بندای نامکو بازی آینده Park Beyond این استودیو را منتشر خواهد کرد. طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت، ناشر ژاپنی قصد دارد تا به استودیو آلمانی کمک کند که به مرجع جدیدی برای بازی‌های استراتژی و شبیه‌سازی تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسدجایی میان Fallout و This War of Mine
معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسد

Bandai Namco با استراتژی جدیدی تلاش دارد تا به قابلیت‌های توسعه غربی این شرکت شتاب دهد. این افزایش سرمایه‌گذاری ادامه اهداف توسعه بندای نامکو محسوب می‌شود که با وجود آن به دنبال ایجاد سهم قابل‌توجهی در خارج از ژاپن است.

«آرنو میلر»، مدیرعامل Bandai Namco اروپا، در مورد افزایش سرمایه‌گذاری این شرکت در Limbic صحبت کرد و گفت:

این سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از یک حرکت استراتژیک برای Bandai Namco است. با استفان، الکس و تیم‌های آن‌ها، ما ارزش‌ها و اشتیاق یکسانی به بازی‌ها داریم. در ۳ سال گذشته، ما با هم روی ایجاد IP های جدیدی کار کرده‌ایم.

میلر در ادامه توضیح داد که بازی Park Beyond در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و پس از آن چیزهای بیشتری در راه است.

بندای نامکو

قبل از همکاری با بندای نامکو، Limbic با یوبیسافت و Kalypso Media برای انتشار بازی‌های این استودیو کار می‌کرد. لیمبیک که بیشتر با بازی‌های استراتژی شناخته می‌شود، با یوبیسافت روی Might & Magic همکاری کرده و سه بازی از آن سری توسعه داده است. این استودیو همچنین بازی‌های دیگری از جمله Tropico 6 را نیز در کارنامه خود دارد.

بازی آینده Park Beyond یک عنوان شبیه‌سازی مدیریت شهر بازی است که سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا