بازی

بازی Diablo Immortal در متاکریتیک با واکنش شدید بازیکنان روبرو شد

بازی Diablo Immortal در متاکریتیک با واکنش شدید بازیکنان روبرو شد

بازی Diablo Immortal تنها چند روز پس از عرضه با واکنش شدید بازیکنان در سایت متاکریتیک روبرو شده است. این بازی رایگان MMO در روز ۲ ژوئن برای iOS و اندروید و به عنوان یک نسخه بتای عمومی روی رایانه‌های شخصی منتشر شد، اما به دلیل تمرکز شدید بر پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به سرعت با استقبال منفی طرفداران مواجه شد.

در ابتدای امروز گزارشی منتشر کردیم که در آن بازیکنان محاسبه کرده بودند ارتقای کامل یک شخصیت در بازی ممکن است تا ۱۱۰ هزار دلار هزینه داشته باشد.

مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

واکنش منفی بازیکنان باعث شده که بازی Diablo Immortal در سایت معروف امتیازدهی و ثبت نقد متاکریتیک، تاکنون نمره ۰.۸ از ۱۰ از جانب ۶۷۸ بازیکن را به دست آورد که سومین بازی کم‌ امتیاز در تاریخ استودیو بلیزارد باشد.

دیگر بازی‌های بلیزارد که تا به امروز امتیاز کاربری بدتری دریافت کرده‌اند، Warcraft III Reforged (0.6) و World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic (0.4) هستند که هر دو در سال‌های اخیر (۲۰۲۰ و ۲۰۲۱) منتشر شده‌اند.

بازی Diablo Immortal

این آخرین مورد از امتیازات ضعیف کاربران به بازی‌های بلیزارد در متاکریتیک است که از سال ۲۰۱۹ (زمانی که پورت سوییچ Overwatch امتیاز ۶.۱ را دریافت کرد) تاکنون امتیاز غیرمنفی دیگری نداشته است.

یکی از اصلی‌ترین استدلال‌ها علیه بازی این است که اگرچه در ابتدا استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای منطقی به نظر می‌رسد، اما تنها زمانی که به پایان بازی می‌رسید متوجه نفوذ و تاثیر منفی آن‌ها می‌شوید. این موضوع ممکن است توضیح دهد که چرا بازی در گوگل پلی و اپ استور به ظاهر بهتر عمل کرده، جایی که در حال حاضر امتیاز کاربران به ترتیب ۴.۱ و ۴.۷ از ۵ است.

با وجود این، هم سابردیت Diablo Immortal و هم سابردیت اصلی Diablo مملو از پست‌هایی از طرفدارانی است که از شیوه درآمدزایی بازی ناراضی هستند.

بازی Diablo Immortal

در همین حال، یوتیوبر Raxxanterax که در هفته‌های منتهی به انتشار بازی Diablo Immortal به شدت آن را پوشش می‌داد، ویدیویی منتشر کرد که در آن یک نهنگ (کسی که پول زیادی را صرف یک بازی رایگان می‌کند) به راحتی تیم او را نابود می‌کند.

او در این ویدئو اشاره می‌کند که هرکس پول خرج کند یک مزیت آشکار خواهد داشت.:

سیستم Pay-To-Win بخش PvP بازی را کاملا خراب کرده است. به این فکر می‌کنم که دیگر این بازی را انجام ندهم. وضع این بازی خراب است. به‌خاطر وجود بخش PvP می‌خواستم بازی کنم، اما الان دیگر حتی نمی‌توانم این کار را انجام دهم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا