تکنولوژی

مشخصات فنی موتورولا اج 50 اولترا لو رفت؛ رقیبی برای پرچمداران اندرویدی؟

مشخصات فنی موتورولا اج 50 اولترا لو رفت؛ رقیبی برای پرچمداران اندرویدی؟

ظاهراً موتورولا درحال آماده‌شدن برای معرفی سه گوشی هوشمند سری Edge 50 است و انتظار می‌رود که موتورولا اج 50 اولترا بهترین گوشی این سری باشد. قبلاً شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده بود و حالا نیز یک گزارش دیگر، ما را با سایر مشخصات احتمالی این گوشی آشنا می‌کند.

یک منبع آگاه به‌نام «یوگش برار»، مشخصات مختلفی از Motorola Edge 50 Ultra را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است که این اطلاعات جدید به‌نظر می‌رسند.

این جزئیات جدید شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با کیفیت 1.5K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات است. به‌نظر می‌رسد باتری این دستگاه نقطه‌ضعف آن است، به‌خصوص اینکه دستگاه‌های رقیب درحال حرکت به سمت باتری‌های بزرگ‌تر هستند. اما یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی همچنان باید دوام قابل‌توجهی داشته باشد و درعین‌حال زمان شارژ سریعی را ارائه کند.

موتورولا اج 50 اولترا

دیگر ویژگی‌های احتمالی موتورولا اج 50 اولترا

گفته می‌شود موتورولا اج 50 اولترا دارای گواهی IP68 خواهد بود؛ دقیقاً مطابق با اج 50 پرو که اخیراً معرفی شده است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3، رابط کاربری Hello UI برپایه اندروید 14 و سیستم دوربین عقب سه‌گانه (هر سه دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی) بهره می‌برد.

چیپست این دستگاه یک پله پایین‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 3 است و بنابراین، احتمالاً در وظایف هوش مصنوعی عملکرد کندتری نسبت به پردازنده‌های پرچمدار دارد؛ بااین‌حال اسنپدراگون 8s نسل 3 یکی از بهترین پردازنده‌ها است. همچنین دوربین این گوشی احتمالاً از فیلم‌برداری 8K پشتیبانی نمی‌کند.

با تمام این نقطه‌ضعف‌های احتمالی، به‌نظر می‌رسد گوشی موتورولا اج 50 اولترا در مقایسه با رقبایی مثل گلکسی S24 سامسونگ و گوگل پیکسل 8، قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا