بازی

اطلاعات جدیدی از بازی The Division: Heartland لو رفت

اطلاعات جدیدی از بازی The Division: Heartland لو رفت

به تازگی جزئیات جدیدی در مورد بازی The Division: Heartland، یکی از عناوین آینده شرکت یوبیسافت توسط یکی از افشاگران منتشر شده است.

تام هندرسون از Try Hard Guides گزارش کرده که بازی رایگان Heartland دارای چهار مد خواهد بود که نسبت به آنچه قبلا گزارش شده بود، دو مد بیشتر است. این چهار مد شامل Excursion، Storm، Nightfall و Hunt می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic

بر اساس این گزارش، Excursion یک مد PvE است که در آن بازیکنان باید در حالی که برای زنده ماندن در برابر هوش مصنوعی تلاش می‌کنند، به غارت (Loot) مشغول شوند و نقشه اکتشاف کنند، تا زمانی که بتوانند از طریق هلیکوپتر از آنجا بگریزند. در عین حال، در Storm که یک مد PvPvE است، بازیکنان باید برابر دیگر بازیکنان مبارزه کنند، زیرا آن‌ها نیز به دنبال غارت اقلام هستند. بر اساس این گزارش، طی مد Storm یک گاز کشنده‌ای از نقاط تصادفی در نقشه شروع به گسترش می‌کند و شما باید همزمان از آن هم فرار کنید.

در رابطه با مد Nightfall، این گزارش می‌گوید که یک مد PvE هدف‌محور است که در آن بازیکنان برای زنده ماندن باید غارت کنند، اما در طول هر راند نیز اهدافی برایشان تعیین می‌شود. نمونه‌های ذکر شده در این گزارش شامل شکار اهداف و استقرار در برج دیدبانی است. در Nightfall، بازیکنان نمی‌توانند در طول شب مشغول استخراج شوند و باید دشمنان هوش مصنوعی به نام «Vultures» را تا روشنایی صبح شکست دهند.

بازی The Division: Heartland

مد چهارمی که در گزارش به آن اشاره شده، Hunt نام دارد. اطلاعات زیادی در مورد آن اعلام نشده، اما از نام آن پیداست که یک مد PvP (بازیکن در برابر بازیکن) سنتی خواهد بود. در نهایت، ادعا شده که Heartland از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و توسعه این عنوان خوب پیش رفته است.

در مورد اینکه چه زمانی ممکن است اطلاعات بیشتری از Heartland ببینیم، این گزارش می‌گوید که جزئیات بیشتر احتمالا در برنامه ایکس باکس هفته آینده یا در طول برنامه یوبیسافت «در ماه‌های آتی» ارائه خواهد شد. با این حال، یوبیسافت هنوز هیچ برنامه‌ای برای رویداد ویدیویی اعلام نکرده و تنها اشاره کرده که تابستان امسال برنامه‌ای نخواهند داشت.

هنوز تاریخ عرضه بازی The Division: Heartland مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا