بازی

یک تریلر سینمایی از بازی Forspoken منتشر شد [تماشا کنید]

یک تریلر سینمایی از بازی Forspoken منتشر شد [تماشا کنید]

به تازگی تریلر سینمایی بازی Forspoken پیش از عرضه آن در اواخر ماه ژانویه منتشر شده است. به نظر می‌رسد که با توجه به واکنش‌ها نسبت به تریلر قبلی، جدیدترین تیزر بسیار جدی‌تر از گذشته است و هیچ گونه شوخی خنده‌دار سبک MCU دیده نمی‌شود.

این موضوع پس از آن اتفاق می‌افتد که تریلر مرداد ماه به طور گسترده در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت و حتی یک بحث بزرگ‌تر در مورد این موضوع شکل گرفت که چگونه طعنه‌های خودآگاه که تا حد زیادی توسط دنیای سینمایی مارول رایج شده، شروع به آلوده کردن سایر رسانه‌ها کرده است.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

تریلر سینمایی جدید نشان می‌دهد که ناشر بازی، شرکت اسکوئر انیکس، مشتاق است از این بحث فاصله بگیرد و می خواهد نشان دهد که Forspoken خود را جدی خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست که آیا جوک‌های مورد بحث در خود بازی ظاهر خواهند شد یا خیر.

با این حال باید اغراق کرد که تریلر سینمایی جدید بسیار جذاب است. بسیار شبیه به تریلر یک فیلم اکشن است، البته فیلمی که تحت تأثیر فیلمنامه‌نویسی وحشتناک دهه ۲۰۱۰ جاس ویدون قرار نگرفته است. تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

جدیدترین تریلر درست پس از انتشار نسخه نمایشی در ماه گذشته منتشر شده است که به بازیکنان این فرصت را داد تا آی‌پی جدید Square Enix را امتحان کنند. به نظر می‌رسد که نسخه آزمایشی نیز باعث تفرقه میان طرفداران شد، البته مدت زمان مناسبی برای بهبود اشکالات نهایی پیش از عرضه برای سازندگان فراهم کرد.

بازی Forspoken در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای پی‌سی و به طور انحصاری در کنسول‌ها برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. همانطور که در پایان این تریلر دیدیم، انحصاری بودن نسخه کنسولی در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۵ به پایان خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم دی ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم دی ۱۴۰۱]


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا