عمومی

اپل واچ سری ۳ بدون پشتیبانی از watchOS 9 نیز همچنان دردسترس خریداران است

اپل همچنان ساعت اپل واچ سری ۳ را ازطریق فروشگاه آنلاین خود عرضه می‌کند. این در حالی است که به‌تازگی اعلام شد این دستگاه از watchOS 9 پشتیبانی نخواهد کرد. طبق گفته‌ی اپل، watchOS 9 اواخر پاییز امسال منتشر خواهد شد.

همان‌طور 9to5Mac اشاره می‌کند، مدل آلومینیومی اپل واچ سری ۳ در وب‌سایت رسمی اپل همچنان به‌فروش می‌رسد. فروشگاه آنلاین این شرکت روز گذشته به‌دلیل شروع رویداد WWDC ۲۰۲۲ برای مدتی از دسترس خارج شد ولی اکنون فعال است و این شرکت همچنان اپل واچ سری ۳ که پنج سال از معرفی آن گذشته را به‌فروش می‌رساند.

کاربران اپل واچ سری ۳ در طول سال‌های گذشته همیشه از کمبود حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای به‌روزرسانی، رنج می‌بردند و به‌همین‌دلیل این شرکت درنهایت بازیابی شد و سپس به‌روزرسانی اپل واچ را آسان‌تر کرد.

شایعات حاکی از آن است اپل امسال سه ساعت هوشمند جدید معرفی خواهد کرد که شامل اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و نسخه‌ی ورزشی می‌شود. با درنظرگرفتن این موضوع، احتمال دارد این شرکت سرانجام فروش این ساعت ۱۹۹ دلاری را متوقف کند.

درحال‌حاضر اگر قصد خرید اپل واچ سری ۳ را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از قابلیت‌های جدید watchOS 9 روی این مدل پشتیبانی نمی‌شود.

به‌روزرسانی watchOS 9 در جریان رویداد WWDC ۲۰۲۲ معرفی شد. این آپدیت هنگام انجام تمرین داده‌های بیشتری دراختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین یک برنامه‌ی جدید برای داروها در آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل می‌توان به واچ‌فیس‌های جدید اشاره کرد.

  • اپل با ارائه ابزارهای جدید، ساخت بازی‌های بزرگ را برای مک و آیپد ممکن می‌کند
  • iPadOS 16 برای کدام مدل از آیپدهای اپل منتشر می‌شود؟

در ادامه اطلاعیه‌ی اپل درمورد اینکه چه دستگاه‌هایی از watchOS 9 پشتیبانی می‌کنند آورده شده که در آن، نام اپل واچ سری ۳ از فهرست دستگاه‌های سازگار با watchOS 9 حذف شده است.

نسخه‌ی آزمایشی برنامه‌نویسان watchOS 9 از امروز برای اعضای برنامه‌ی توسعه‌دهندگان اپل در وب‌سایت developer.apple.com دردسترس است. نسخه‌ی آزمایشی عمومی ماه آینده در beta.apple.com دردسترس کاربران watchOS قرار خواهد گرفت. watchOS 9 پاییز امسال به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان برای همه‌ی مدل‌های اپل واچ سری ۴ یا جدیدتر همراه با آیفون ۸، آیفون SE نسل دوم یا جدیدتر با iOS 16 دردسترس خواهد بود. احتمال دارد برخی قابلیت‌ها در برخی از مناطق دردسترس نباشند. امکان تغییر در ویژگی‌های این به‌روزرسانی نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این پیوند مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا