عمومی

اپل از ویژگی جدید iCloud با هدف اشتراک‌گذاری آسان عکس‌های خانوادگی در iOS 16 رونمایی کرد

اپل با راه‌اندازی کتابخانه عکس جداگانه‌ای که حداکثر پنج نفر می‌توانند از آن استفاده کنند، اشتراک‌گذاری عکس‌های خانوادگی را آسان‌تر کرده است. iCloud Shared Photo Library با iOS 16 در آیفون و سایر دستگاه‌های اپل دردسترس خواهد بود.

اعضای خانواده در کتابخانه می‌توانند عکس‌ها را هنگام عکس‌برداری در iCloud به اشتراک بگذارند. این ویژگی می‌تواند به‌راحتی ازطریق جابه‌جایی در برنامه دوربین، روشن یا خاموش شود. کاربران می‌توانند به‌طور خودکار اشتراک‌گذاری را خاموش کنند و هر زمان که در نزدیکی یکی دیگر از اعضای خانواده هستند، آن را به‌طور خودکار روشن کنند تا اشتراک‌گذاری عکس‌ها را در طول سفرها یا دورهمی‌های خانوادگی آسان کند.

اشتراک‌گذاری آسان عکس‌های خانوادگی در ios 16

هنگام اشتراک‌گذاری عکس‌ها در کتابخانه، کاربران می‌توانند کل کتابخانه عکس خود را به اشتراک بگذارند، عکس‌هایی را که از تاریخ خاصی شروع می‌شوند ارسال کنند، زمانی که اعضای خانواده در نزدیکی هستند به‌طور خودکار تصاویر را در کتابخانه به اشتراک بگذارند یا به‌طور دستی انتخاب کنند که کدام عکس‌ها را به اشتراک بگذارند.

همه‌ی اعضا از مجوزهای یکسانی در کتابخانه برخوردار خواهند بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد عکس‌ها را اضافه، برگزیده، ویرایش و حذف کنند. کاربران همچنین پیشنهادهای هوشمندانه‌ای برای ارسال عکس به کتابخانه براساس افرادی که در تصویر هستند دریافت خواهند کرد.

  • Live Activities ویژگی جدید iOS 16 برای بهبود نوتیفیکیشن‌ها طراحی شده است

هدف نهایی iCloud Shared Photo Library کمک به خانواده‌ها به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در یک فضا است. سایر تغییرات به‌اشتراک‌گذاری خانوادگی شامل شروع سریع (Quick Start) است که مدیریت حساب‌های کودکان را آسان‌تر می‌کند. درهمین‌حال، کنترل والدین و چک‌لیست خانواده به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات کودک، اشتراک‌گذاری مکان و موارد دیگر را به‌روز کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا