بازی

منتظر حالت کوآپ بازی Multiversus نباشید!

منتظر حالت کوآپ بازی Multiversus نباشید!

فعلا هیچ برنامه‌ای برای اضافه شدن حالت کوآپ (Co-op) به بازی Multiversus وجود ندارد و در حال حاضر، اولویت تیم توسعه‌دهنده آن «متعادل کردن تجربه» آن است.

Tony Huynh، کارگردان بازی در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر درباره اضافه شدن حالت Co-op توضیح داد که فعلا تمرکز اصلی تیم، تثبیت و متعادل کردن تجربه بازی MultiVersus است و برنامه‌ای برای اضافه شدن حالت کوآپ به بازی وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

او در ادامه اضافه کرد که فعلا «بهبود نت کد، هیت باکس (ثبت ضربه‌های وارد شده به بازیکنان)، projectiles و تعاملات پلتفرم» جز مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود.

بازی MultiVersus

بازی Multiversus کمی بیشتر از یک ماه قبل منتشر شد و از آن زمان تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان روبرو شده است. فصل اول بازی با یک بتل پس کاملا جدید از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) آغاز شد و پس از آن شخصیت‌های جدیدی مانند گاس فرینگ و سال گودمن به آن اضافه شدند. همچنین Black Adam و Stripe دیگر شخصیت‌هایی هستند که حضور آن‌ها در بازی تایید شده است.

علاوه بر این، Multiversus موفق شد تا بالاتری از بازی‌هایی مانند Elden Ring عنوان پرفروش‌ترین عنوان ماه جولای در بازار ایالات متحده بر اساس فروش دلاری را کسب کند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا