شبكه اجتماعی

قابلیت جدید یوتیوب برای ویدئوهای پربازدید

ویژگی جدید یوتیوب هم در اپلیکیشن‌های موبایل و هم در پخش‌کننده وب ارائه می‌شود و بیشترین قسمت بازپخش‌شده ویدیویی را که کاربر تماشا می‌کند برجسته می‌سازد.

به گزارش lastech از همشهری آنلاین، با نگاهی به این ویژگی، می‌توان نمودار خاکستری رنگی را مشاهده کرد که در بالای نوار ویدئو ظاهر می‌شود. اگر نمودار بالا باشد، آن قسمت از ویدئو قبلا بارها پخش شده است. از این ویژگی می‌توان برای یافتن و تماشای سریع بخش‌های پربیننده و جذاب ویدئوها کمک گرفت.

ویژگی جدید یوتیوب، به‌خصوص در هنگام مشاهده ویدئوهای طولانی بیش‌تر ۱۵ دقیقه و یا ویدئوهایی که با استفاده از برچسب‌های زمانی (timestamps) فصل‌بندی نشده‌اند مفید است.

در این موارد بدون نیاز به مشاهده و گشتن کل ویدئو کاربران می‌توانند جالب‌ترین بخش‌ها را پیدا کنند. این قابلیت در گذشته یک ویژگی آزمایشی مختص کاربران پولی یوتیوب بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا