بازی

تریلر جدیدی از سریال The Sandman منتشر شد

تریلر جدیدی از سریال The Sandman منتشر شد

The Sandman (سندمن) یکی از مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس محسوب می‌شود که اکنون با انتشار تریلری از تاریخ پخش آن رونمایی شده است.

کتاب‌های مصور The Sandman در سراسر جهان محبوبیت بسیار زیادی دارند و هالیوود در سال‌های گذشته دست روی چندین اثر از نیل گیمن (Neil Gaiman) گذاشته است. سریال American Gods پس از چند فصل کنسل شد ولی Good Omens عملکرد خوبی داشته است. با این وجود خیلی‌ها باور دارند که سندمن می‌تواند به یکی از یکی از بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های سال تبدیل شود.

بازیگر اصلی سریال تام استوریج (Tom Sturridge) است که نقش مورفیوس با نام مستعار «رویای بی‌پایان» یا مرد شنی را برعهده دارد. این سریال دو چپتر اول از کتاب‌های مصور The Sandman به نام‌های Preludes & Nocturnes و The Doll’s House را اقتباس می‌کند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

علاوه بر استوریج، در این سریال بازیگران دیگری از جمله گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie)، کربی هوول باپتست و میسون الکساندر پارک حضور دارند که به ترتیب نقش لوسیفر، مرگ (Death) و آرزو (Desire) را ایفا می‌کنند. جنا کلمن (Jenna Coleman) هم نقش یوهانا کنستانتین (Johanna Constantine)، جد جان کنستانتین، را برعهده دارد.

سریال سندمن در تاریخ ۵ آگوست (۱۴ مرداد) از نتفلیکس پخش می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا