تکنولوژی

مشخصات کامل پوکو X4 GT افشا شد: نمایشگر 144 هرتزی و تراشه دیمنسیتی 8100

با استناد به داده‌های ثبت شده برای گوشی پوکو X4 GT با شماره مدل 22041216G در پایگاه داده IMEI، انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی معرفی شود. حالا مشخصات فنی این گوشی هوشمند بطور کامل افشا شده که ما را با آن آشنا می‌کند.

با وجود آنکه هنوز هیچ‌گونه تایید رسمی در خصوص پوکو X4 GT وجود ندارد، اما منبعی به نام Yogesh Brar مشخصات کامل پوکو X4 GT را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات احتمالی پوکو X4 GT

بنا بر شایعات، ظاهرا گوشی آینده پوکو دارای نمایشگری 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 144 هرتز خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد مدل مذکور دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی داشته باشد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه‌گانه قرار بگیرد.

دوربین اصلی این دستگاه 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی خواهد بود که انتظار داریم دوربین آخر از نوع ماکرو باشد.

افشای مشخصات پوکو X4 GT

به گفته این منبع، گوشی آینده پوکو به تراشه دیمنستی 8100 مجهز می‌شود و در دو نسخه با 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. احتمال می‌رود این محصول در زمان عرضه به اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز باشد.

ادعا شده که این گوشی از یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری بهره خواهد برد که دارای شارژ سریع 67 واتی نیز خواهد بود. از میان سایر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به مواردی مانند موتور خطی محور X، تراشه NFC و بلندگوهای استریو با تنظیم JBL اشاره کرد.

در پایان باید به این مورد نیز اشاره کرد که با توجه به مشخصاتی چون نمایشگر 6.6 اینچی، رفرش ریت 120 هرتزی، تراشه دیمنستی 1100، رم LPPDR4x و دوربین‌های تقریبا مشابه در پوکو X3 GT، پوکو برای جانشین این مدل یعنی X4 GT تغییر خاصی ایجاد نکرده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا