بازی

مجموعه Final Fantasy 10 تاکنون نزدیک به ۲۱ میلیون نسخه فروخته است

مجموعه Final Fantasy 10 تاکنون نزدیک به ۲۱ میلیون نسخه فروخته است

فاینال فانتزی مجموعه‌ای است که همواره به رشد و تغییر خود ادامه می‌دهد، گاهی برای بهتر شدن و گاهی هم برای پسرفت کردن. اما به لطف همین ذات دائماً در حال تغییر سری است که حتی بازی‌های قدیمی‌تر این مجموعه هرگز این احساس را نخواهند داشت که از کار افتاده‌ و بی‌فایده‌اند. همیشه مخاطبانی وجود دارند که مایل باشند به قسمت‌های قبلی سری Final Fantasy برگردند.

به طور مثال، به تازگی از جانب شرکت ناشر بازی، اسکوئر انیکس متوجه شدیم قسمت دهم سری فاینال فانتزی که ۲۰ سال از عمر آن می‌گذرد، همچنان به موفقیت چشمگیر خود ادامه می‌دهد و فروش زیادی داشته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

در واقع، کل سری فاینال فانتزی ۱۰ که شامل Final Fantasy 10، Final Fantasy 10-2 و مجموعه HD Remaster که هر دو نسخه بازی را دربر می‌گیرد، اکنون مجموعا بیش از ۲۰.۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

اسکوئر انیکس این آمار و ارقام جدید را برای Gematsu تایید کرده است و نشان می‌دهد که بازی‌ها از زمانی که فروش کلی آن‌ها در سال ۲۰۱۳ به تعداد ۱۴ میلیون نسخه گزارش شده بود، تاکنون ۶.۸ میلیون نسخه دیگر نیز فروخته‌اند. به احتمال زیاد این فروش عمدتا (اگر نه به طور کامل) ناشی از ریمسترهای بازی‌ها بوده است.

Final Fantasy

در همین حال، نسخه‌های جدید و مهمی از سری فاینال فانتزی ساخته می‌شوند که باید منتظر عرضه آن‌ها در آینده باشیم. Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion زمستان امسال عرضه می‌شود، قسمت شانزدهم از سری اصلی فاینال فانتزی در تابستان سال ۲۰۲۳ و در نهایت Final Fantasy 7 Rebirth در زمستان سال آینده عرضه خواهد شد.


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا