تکنولوژی

اپل از Continuity Camera رونمایی کرد؛ استفاده از آیفون به عنوان وبکم در macOS

اپل در جریان رویداد WWDC 2022 از قابلیت جدیدی برای کاربران macOS تحت عنوان Continuity Camera رونمایی کرد که با وجود آن، بتوانند از گوشی آیفون خود به عنوان یک وبکم (Webcam) استفاده کنند.

ویژگی جدید Continuity Camera به عنوان بخشی از macOS Ventura، در دسترس کاربران مک قرار خواهد گرفت. اپل توضیح می‌دهد که برای استفاده از آیفون به عنوان یک وبکم در این روش، کاربران با کمک یک استند باید گوشی را در بالای لپ‌تاپ خود وصل کنند و سپس هنگام تماس از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند فیس‌تایم، مک آن‌ها از دوربین آیفون برای نمایش چهره استفاده می‌کند.

در این روش همچنین هیچ نیازی به روشن بودن نمایشگر آیفون وجود ندارد و همه چیز به صورت خودکار و بی‌سیم انجام می‌شود. علاوه بر این، حالت جالبی تحت عنوان Desk View در آن وجود دارد که با استفاده از دوربین فوق‌عریض آیفون، علاوه بر چهره کاربران، میز کار آن‌ها را نیز می‌تواند به صورت همزمان نمایش دهد. (مانند تصویر زیر)

آیفون

ویژگی Continuity Camera اپل همچنین از Center Stage و Portrait Mode پشتیبانی می‌کند، بنابراین حالت‌های ویدیویی زیادی برای تماس‌های مختلف کاربران وجود دارد.

اپل در نهایت توضیح می‌دهد که با همکاری Belkin در حال ساخت پایه‌هایی است که آیفون کاربران را به بالای نمایشگر مک بوک متصل می‌کند و اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. همچنین قابلیت جدید Continuity Camera اواخر امسال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا