بازی

مایکروسافت یک کنفرانس گسترده دیگر هم برای ایکس باکس برگزار می‌کند

مایکروسافت یک کنفرانس گسترده دیگر هم برای ایکس باکس برگزار می‌کند

جدا از کنفرانس ایکس باکس و بتسدا، مایکروسافت رویداد گسترده دیگری را نیز برگزار می‌کند که حکم دنباله مراسم اصلی را خواهد داشت. 

مطلب پیشنهادی:چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟از لپ‌تاپ به عنوان مانیتور پرتابل استفاده کنید
چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟

مایکروسافت در رویداد دوم تریلرهای بیشتری منتشر و سعی می‌کند اخبار مربوط به مراسم قبلی را به شکل عمیق‌تری بررسی کند. در این رویداد همچنین شاهد مصاحبه‌هایی با چند توسعه دهنده شناخته شده و معروف نیز خواهیم بود. کنفرانس دوم نیز ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید و در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) برگزار می‌شود. 

ایکس باکس و بتسدا در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) و ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) کنفرانس اختصاصی خود را به سبک E3 برگزار می‌کنند. قرار است با یک مراسم بزرگ طرف باشیم و علاوه‌بر استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت، استودیوهای بتسدا هم حضور پررنگی در آن خواهند داشت. این رویداد بیشتر از قبل روی نمایش گیم‌‌پلی بازی‌های از قبل معرفی شده تمرکز دارد. 

کنفرانس ایکس باکس

رونمایی از گیم‌پلی Avowed، بازی جدید ابسیدین، و بازی Contraband، ساخته جدید استودیو Avalanche، محتمل به نظر می‌رسد. از طرف دیگر بتسدا هم چند بازی جدید در دست ساخت دارد که مهم‌ترین آن‌ها استارفیلد است و انتظار می‌رود از گیم‌پلی آن رونمایی شود. نینجا تئوری و استودیو Undead Labs هم به ترتیب بازی‌های Senua’s Saga: Hellblade 2 و State of Decay 3 را در دست ساخت دارند. 

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا