رمز ارز

همدستی جنگ و ترا برای نابودی مرد اوکراینی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک مرد اوکراینی که برای محافظت از سرمایه خود و خانواده‌اش، تقریبا تمام آن را که حدود 10 هزار دلار بود به رمز ارز تبدیل کرده و بر اثر سقوط استیبل کوین ترا بیشتر آن را از دست داد.
یورو پوپوویچ که در کیف زندگی می‌کند گفت:

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

ذخیره کردن پول به شکل اسکناس در زمان جنگ تقریبا غیر ممکن و ناامن بود و گزینه دیگر برای ذخیره و حفظ ارزش پول، تبلیغاتی بود که برای رمزارزهایی با پشتوانه دلار آمریکا شنیدم مبنی بر اینکه برخلاف اکثر رمزارزها، استیبل کوین‌ها جزو سرمایه‌گذاری‌های پرخطر محسوب نمی‌شوند و همیشه قرار است برابر با یک دلار آمریکا ارزش داشته باشند. اما Terra نتوانست ارزش خود را حفظ کند و از آن موقع به بعد من دیگر خواب راحت نداشته‌ام؛ 4 کیلوگرم وزن از دست داده‌ام و اغلب سردرد و اضطراب دارم. همسرم از این موضوع خبر ندارد و من نیز نمیدانم چگونه این قضیه را با او مطرح کنم.

براساس محاسبات گاردین، پس‌انداز او اکنون به کمتر از 500 دلار رسیده است.

پوپوویچ تنها یکی از سرمایه‌گذاران خرد در این استیبل کوین بوده است که در مقطعی تقریبا 50 میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری شده بود و حالا به کمتر از 1 میلیارد دلار رسیده است.
این پروتکل با تبلیغات سود 20 درصد سالیانه و حتی احتمال افزایش آن در آینده تبلیغات فراوانی کرده بود که همین موجب علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به این استیبل کوین شد.
البته الگوریتم این نرخ سود وابسته به ادامه علاقه سرمایه‌گذاران به این پروتکل بود که همین امر باعث شد ترا متهم به پانزی بودن باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا