بازی

اعضای سابق سی دی پراجکت روی عنوانی شبیه به Ghost of Tsushima کار می‌کند

اعضای سابق سی دی پراجکت روی عنوانی شبیه به Ghost of Tsushima کار می‌کند

Dark Passenger استودیو جدیدی است که در لهستان توسط اعضای سابق سی دی پراجکت رد تاسیس شده و بازی اول آن‌ها کمی شبیه به Ghost of Tsushima و مد چندنفره آن خواهد بود.

Dark Passenger در سال‌های گذشته مشغول ساخت انیمیشن، سکانس‌های سینمایی و شخصیت برای دیگر بازی‌های مستقل و AAA بوده است. این استودیو که از اعضای سابق سی دی پراجکت تشکیل شده، کار روی یک پروژه اختصاصی را آغاز کرده و این بازی در فاز اول توسعه قرار دارد. در سایت رسمی دارک پسنجر پروژه‌ به شکل زیر توصیف شده است.

ما در حال ساختن دنیایی اعتیاد آور، تاریک و پر از اسرار، شخصیت‌های غیرمعمول و درگیری‌های مختلف در سرزمین آفتاب تابان هستیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

بازی جدید اعضای سابق سی دی پراجکت

پروژه استودیو قرار است یک بازی اول شخص اکشن و چند نفره باشد که تمرکز زیادی روی بخش کو-آپ و رقابتی PvE خواهد داشت. این بازی در ژاپن فئودالی جریان دارد و شوگان به شکل ماوراء الطبیعه کشته شده است. بازیکنان در نقش شینوبی و کونویچی (نینجای زن) ظاهر می‌‌شوند و گشت و گذار عمودی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

استودیو همچنین قصد دارد با باران‌های سنگین، مه و طوفان آب و هوای متنوعی برای این پروژه توسعه دهد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی اول استودیو Dark Passenger در دسترس قرار ندارد اما احتمالا برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا