عمومی

رندرهای جدید شیائومی ۱۲ اولترا، ماژول دوربین غول‌پیکر و عجیب آن را نشان می‌دهند

شیائومی تاکنون چند گوشی از سری شیائومی ۱۲ را روانه‌ی بازار کرده است؛ اما بزرگ‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مدل این سری هنوز معرفی نشده است. به‌تازگی رندرهای جدیدی از این محصول دردسترس قرار گرفته است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

به‌گزارش Androidauthority، رندرهایی که افشاگر معروف و خوش‌نام، Steve Hemmerstoffer، از شیائومی ۱۲ اولترا به‌اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد این گوشی از سیستم دوربین پشتی غول‌پیکر و عجیب بهره خواهد برد.

رندر شیائومی ۱۲ اولترا

دوربین پشتی شیائومی ۱۲ اولترا مثل Mi 11 اولترا سال گذشته بیرون‌زدگی دارد و تقریباً یک‌سوم بدنه‌ی پشتی دستگاه را اشغال می‌کند. جایگاه دوربین اصلی این گوشی هفت بریدگی دارد که چهار بریدگی برای دوربین‌ها و سه‌ بریدگی برای حسگرهای دیگر در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا به جدیدترین و پیشرفته‌ترین سخت‌افزار مجهز شود. درحال‌حاضر، اخبار زیادی درباره مشخصات دوربین این دستگاه منتشر نشده است؛ البته یکی از گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این گوشی احتمالاً به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد شد.

رندر شیائومی ۱۲ اولترا

مقاله‌های مرتبط:

  • احتمال وجود مدل اولترا در خانواده شیائومی Pad 6 قوت گرفت
  • بررسی شیائومی ۱۲ پرو [به‌همراه بررسی ویدیویی]

رندرهای جدید شیائومی ۱۲ نشان‌ می‌دهد دوربین سلفی این گوشی در پانچ‌هول مرکز بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد. اگرچه تاکنون اطلاعاتی از صفحه‌نمایش این دستگاه دردسترس قرار نگرفته است، =انتظار می‌رود نمایشگر این محصول از وضوح 1440p و نرخ‌ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. نکته‌ی دیگر اینکه با‌‌‌توجه‌‌‌به این رندرها، ابعاد شیائومی ۱۲ معادل ۱۶۱٫۹ در ۹٫۵ در ۷۴٫۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۳۴ گرم خواهد بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا