بازی

لیدی گاگا رسما در Joker 2 حضور خواهد داشت [تماشا کنید]

لیدی گاگا رسما در Joker 2 حضور خواهد داشت [تماشا کنید]

«لیدی گاگا» قرار است در کنار «واکین فینیکس» در فیلم Joker 2 یا Joker: Folie A Deux حضور پیدا کند و همچنین این فیلم، موزیکال خواهد بود.

تیزر بسیار کوتاهی از فیلم Joker 2 توسط لیدی گاگا منتشر شده که حضور فینیکس و او را در این فیلم را تایید می‌کند. هرچند این خبر هنوز به طور رسمی توسط سازندگان Joker: Folie A Deux تایید نشده، اما بر اساس این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، می‌توان نتیجه گرفت که لیدی گاگا در کنار واکین فینیکس در این فیلم حضور پیدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: درس‌های فیلم‌سازی که از تایکا وایتیتی آموختیمکلاس درس با کارگردان خلاق فیلم‌های مارول و فیلم Jojo Rabbit
مدرسه فیلم‌سازی: درس‌های فیلم‌سازی که از تایکا وایتیتی آموختیم

روز گذشته برادران وارنر رسما تایید کرد که دنباله فیلم Joker در سال ۲۰۲۴ و تاریخ دقیق ۴ اکتبر ۲۰۲۴ مصادف با ۱۳ مهر ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

جزئیات داستان فیلم Joker: Folie A Deux هنوز اعلام نشده، اما «Folie à Deux» نوعی اصطلاح بالینی است که به «جنون مشترک» بین دو نفر اشاره دارد. می‌توان تصور داشت که فینیکس و گاگا نقش عاشقان دیوانه‌ای را ایفا می‌کنند که باعث هرج‌و‌مرج می‌شوند.

فیلم Joker 2

در فیلم اول، فینیکس نقش یک دلقک و استندآپ کمدین شکست خورده را ایفا می‌کرد که علیه ثروتمندان شهر گاتهام نوعی جنبش را آغاز کرد. این فیلم ۱۱ نامزدی جایزه اسکار را به دست آورد و فینیکس موفق شد تا برای اولین بار جایزه «بهترین بازیگر مرد» را برای آن کسب کند. همچنین بیش از ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است.

طبق گفته ورایتی، فینیکس برای حضور مجدد در Joker 2 مبلغ ۲۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی کمیک The Jokerیک داستان پلیسی با حضور جوکر
بررسی کمیک The Joker


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا