بازی

بازی Forza Horizon 5 اکنون ۲۰ میلیون بازیکن دارد

بازی Forza Horizon 5 اکنون ۲۰ میلیون بازیکن دارد

بازی Forza Horizon 5 اکنون ۲۰ میلیون بازیکن دارد. این نقطه عطف در تابلوی امتیازات تالار مشاهیر (Hall of Fame) بازی مشاهده شده که در بخش اصلی جشنواره هورایزن قابل دسترسی است.

تابلوی امتیازات امتیاز کل بازیکن و جایگاه او را در مقایسه با هر فرد دیگری که بازی را انجام داده، نشان می‌دهد. در زمان نگارش این مقاله، تالار مشاهیر در مجموع ۲۰,۰۱۲,۴۰۵ بازیکن نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

این جدیدترین نقطه عطف بازی Forza Horizon 5 است که ایکس باکس قبلا آن را «بزرگ‌ترین لانچ تاکنون» نامیده بود. این بازی پیش از انتشار رسمی نزدیک به یک میلیون بازیکن جذب خود کرده بود، زیرا نسخه پرمیوم اجازه دسترسی زودهنگام را می‌داد.

این موضوع به‌ویژه قابل توجه است زیرا بازی از همان روز اول لانچ، در سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس بود و نشان می‌دهد که برخی از مخاطبان آنقدر از بازی رضایت داشتند که ۹۹ دلار/ ۸۵ پوند برای نسخه کامل پرمیوم یا ۴۵ دلار/ ۴۰ پوند برای افزونه‌های پرمیوم (دریافت تمام مزایای پرمیوم، بدون بازی اصلی) پرداخت کنند.

به این ترتیب، این عنوان بین ۳۶ تا ۷۹ میلیون دلار یک هفته پیش از انتشار عمومی خود فروش داشت. پس از انتشار، ایکس‌ باکس تایید کرد که این بازی در هفته اول توسط بیش از ۱۰ میلیون بازیکن بازی شده که آن را به «بزرگ‌ترین هفته اول عرضه تاریخ ایکس‌ باکس» تبدیل کرده است.

این رقم پنج برابر بیشتر از آمار بازی Forza Horizon 4 بود که اتفاقا آن هم در گیم پس لانچ شده بود و در هفته اول به ۲ میلیون بازیکن رسیده بود.

تالار مشاهیر نشان می‌دهد که بیش از ۲۰ میلیون نفر فورتزا ۵ بازی کرده‌اند

اولین بسته الحاقی بازی Forza Horizons 5 ممکن است به زودی در جریان برنامه پیش‌روی مایکروسافت و بتسدا معرفی شود. آزمایش‌های نسخه‌ای ابتدایی از بسته الحاقی در ماه فوریه مشاهده شده بود، اما هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

قسمت پنجم فورتزا هورایزن هم‌اکنون در فروشگاه ایکس باکس دارای یک Expansion Bundle است که در توضیحات آن نوشته شده:

هر زمان که دو بسته الحاقی بازی در دسترس قرار بگیرند، این باندل آن‌ها را شامل می‌شود. هر بسته الحاقی یک لوکیشن جدید، وسایل نقلیه جدید و گیم‌پلی تازه‌ای را معرفی خواهد کرد.

باندل مخصوص بسته‌های الحاقی بازی Forza Horizon 4 شامل دو بسته الحاقی Fortune Island و Lego Speed Champions بود. در حال حاضر مشخص نیست که اولین بسته الحاقی قسمت پنجم در چه مکانی می‌گذرد، اما اگر مطابق برنامه قسمت قبل پیش برود، احتمالا منطقه کوچک‌تری شبیه به بازی اصلی خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:معنی نام پردازنده‌های اینتل چیست؟دیگر با دیدن نام CPUها گیج نشوید
معنی نام پردازنده‌های اینتل چیست؟


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا